God restaurant nær KB hallen

Claus Nielsen

Hej,

Jeg skal snart til koncert i KB hallen og vil gerne ud og spise før
koncerten.

Nogen der kan anbefale et godt sted i gå afstand fra KB hallen? Det
skal ikke være for eksotisk og ikke michelin dyrt :-)

Mvh.

Claus

Herluf Holdt, 3140

Claus Nielsen skrev:

> Nogen der kan anbefale et godt sted i gå afstand fra KB
> hallen? Det skal ikke være for eksotisk og ikke michelin dyrt

Det må da være Café Lindevang.
http://mitkbh.dk/cafe-lindevang/

Jeg kender den fra for flere år siden. Det er god dansk
mad, og man bliver godt mæt. Den ligger ved "Sløjfen"
tæt på Peter Bangsvej og Dalgas Boulevard.

--
Herluf :·)

Claus Nielsen

Ja.. det var også den jeg harvde forestillet mig, da det er den eneste
jeg kender med god mad på den egn.

Men jeg ville gerne se om der var nogle alternativer til Café
Lindevang, da jeg har været der en hel del gange .-)

Mvh.

Claus

On 30 Nov., 22:52, "Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJ...@privat.dk>
wrote:

> Det må da være Café Lindevang.http://mitkbh.dk/cafe-lindevang/

Anders Halskov-Jensen

"Claus Nielsen" <kla...@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej,

Mvh.

Claus

Restaurant Frederiks Have i Smallegade er rigtigt god. Det er 1.9km fra KB
Hallen.

Anders

Niels

Det oplagte er vel at spise på den restaurant, der ligger i
tilknytning til KB-hallen. Der spiser man godt og til meget rimelige
priser. Deres vinudvalg er rigtigt flot. Når du står på Peter Bangsvej
foran KB-hallen holder du til højre og går langs tennisanlægget. Der
står nok, at det kun er for medlemmer, men det går de vist ikke så
højt op i. Jeg har i al fald spist der mange gange uden at være blevet
spurgt om medlemsskab.

http://www.kbhallen.dk/script/site/page.asp?artid=20

Velbekomme!

--