Klaus Rifbjerg død. 83 år gammel.

Per Rønne

Ja, så er Klaus Rifbjerg død. 83 år.

<http://jyllands-posten.dk/kultur/litteratur/ECE7603606/Klaus-Rifbjerg-er-død/>

FUT dk.kultur.litteratur
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

@

On Sun, 5 Apr 2015 09:05:42 +0200, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Ja, så er Klaus Rifbjerg død. 83 år.

fint så er vi da endelig sluppet af med den fede landssviger,
og vi sparer en udgift

lyrik

Den 05/04/15 kl. 09.05 skrev Per Rønne:
> Ja, så er Klaus Rifbjerg død. 83 år.
>
> <http://jyllands-posten.dk/kultur/litteratur/ECE7603606/Klaus-Rifbjerg-er-død/>
>

> FUT dk.kultur.litteratur

,,,,,,,,,,,,

Det tynder ud i kulturradikalisterne og dermed deres forbandede livssyn.
Jeg må indrømme at hans forfatterskab har gjort mindre indtryk på mig
end Hans Scherfigs- som rager tårnhøjt over den selvsmagende
kulturbestemmende despot Rifbjerg!

R.I.P.
Hvis jeg i det hele taget skal forholde mig til "Spaniensflygtningen".

Jens

kjaer

Per Rønne:
> Ja, så er Klaus Rifbjerg død. 83 år.
>
> <http://jyllands-posten.dk/kultur/litteratur/ECE7603606/Klaus-Rifbjerg-er-død/>
>

> FUT dk.kultur.litteratur

Der er 2000 begavede mennesker i Danmark sagde han, resten er dumme.
https://www.youtube.com/watch?v=ceEjBAOTauQ
nu er der så kun 1999

Leif Neland

Per Rønne skrev den 05-04-2015:
> Ja, så er Klaus Rifbjerg død. 83 år.

> <http://jyllands-posten.dk/kultur/litteratur/ECE7603606/Klaus-Rifbjerg-er-død/>

Det nedsætter desværre næppe hvor uforholdsmæssigt meget gymnasieelever
skal belemres med hans udgydelser.

--
https://www.paradiss.dk
Ting til konen eller kæresten.

Kurt Hansen

Den 05/04/15 kl. 09.05 skrev Per Rønne:

> Ja, så er Klaus Rifbjerg død. 83 år.

Det må man da håbe. Man har i hvert fald tænkt sig at begrave ham om et
par dage!
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Per Rønne

Per Rønne <p...@RQNNE.invalid> wrote:

> Ja, så er Klaus Rifbjerg død. 83 år.

Fem kommentarer blev det til her i litteraturgruppen.

Ingen havde noget positivt at sige om afdøde ...

kjaer

Per Rønne kom med denne ide:

> Fem kommentarer blev det til her i litteraturgruppen.
>
> Ingen havde noget positivt at sige om afdøde ...

Så misforstod mit indlæg. jeg har har læst ham med stor fornøjelse.

Per Rønne

Så misforstod jeg din bemærkning. Der var 2000 begavede mennesker i DK,
nu er der kun 1999 - efter Rifbjergs bemærkning.

Vidal

Den 05-04-2015 kl. 23:29 skrev Per Rønne:

> Fem kommentarer blev det til her i litteraturgruppen.
>
> Ingen havde noget positivt at sige om afdøde ...

Jeg synes han var en fantastik forfatter. Ind imellem
genlæser jeg faktisk Den Kroniske Uskyld.

Digte er ikke lige mig.