Efterlysning: Far til fire bøger - IKKE tegneserier

Lau Lauritzen

Er der nogen derude der har gamle far til fire bøger liggende et eller andet
sted.
Det drejer sig om bøger udgivet ca 1958-1965.
De første med forfatterere der hed Kai og Olav Hast og senere var det Gitte
Palsby. Jeg ved ikke om der er andre farfattere, da jeg kun er indehaver af
3 bøger.Det er vist altid Engholm der har illustreret bøgerne.

Så vidt jeg kan se på dem jeg har er der i altfald 15 titler.

Titler jeg har:
Nr. 9 Gennem ild og vand med Far til Fire
Nr. 11 Paa sundtur med Far til Fire
Nr. 15 Skolesjov med Far Til fire.

Så der er 12 jeg mangler.

Med venlig hilsen
Lau Lauritzen

Holst

Lau Lauritzen wrote:

http://www.antikvariat.net/ (indtast selv 'far til fire' i søgefeltet)

http://antikvariat.dk/bogkatalog/search.asp?Keyword=far+til+fire

Og sikkert mange flere ...

Holst

Lau Lauritzen wrote:

> Så vidt jeg kan se på dem jeg har er der i altfald 15 titler.

Tror der er mere end 15, men har ikke gidet tęlle

<http://search.kb.dk/searchkbdk/search.jsp?q=far+til+fire&btnG=Find&client=DNLB&proxystylesheet=DNLB&output=xml_no_dtd>

Holst

Lau Lauritzen

Alt det du skriver om har jeg prøvet, inden jeg skrev herinde. Det burde jeg
nok have skrevet.
Jeg har fundet 1 title som jeg ikke har.
Der er ikke nogen biblioteker der har dem mere, bortset fra det Kongelige
bibliotek. Men jeg er interesseret i at eje dem, hvilket jeg nok også burde
have skrevet. Men foreløbig tak for tippene.
Mvh. Lau

"Holst" <news...@shelter.dk> skrev i en meddelelse

Holst

Lau Lauritzen wrote:

> [...]
> bibliotek. Men jeg er interesseret i at eje dem, hvilket jeg nok også burde
> have skrevet. Men foreløbig tak for tippene.

Har du kigget på de link, jeg gav?

Du skrev selv, at du havde tre bøger, og på

http://antikvariat.dk/bogkatalog/search.asp?Keyword=far+til+fire

talte jeg i hvert fald op mod en ti stykker, da jeg kiggede på siden i går.

Du kan jo eventuelt poste en annonce i gruppen
news:dk.marked.privat.bog-og-blade (eller noget i den retning - find det
rigtige navn på http://www.usenet.dk).

Lau Lauritzen

Jamen du har jo ret !.
Jeg fandt 6 titler jeg ikke havde. Tusind tak. Og undskyld jeg var lidt sen
i optrækket.
Hilsen Lau

Holst

Lau Lauritzen wrote:

> Jamen du har jo ret !.
> Jeg fandt 6 titler jeg ikke havde. Tusind tak. Og undskyld jeg var lidt sen
> i optrækket.

Prøv http://www.google.dk og søg efter andre antikvariater.

Der er dog sikkert mange antikvariater, der 1) slet ikke er på
internettet, 2) ikke har nogen bøger overhovedet anført på deres side;
eller 3) kun har et mindre udvalg af bøgerne anført.

Så det kan sikkert godt betale sig at kontakte dem og spørge, om de har
nogen.

Det kongelige Biblioteks og de almindelige folkebibliotekers hjemmeside
burde om ikke andet kunne give dig en komplet liste over de bøger, du
mangler.

hannemu...@gmail.com

Har du fået fat i dem

hannemu...@gmail.com