Rene Dyberg

pio...@pie.dk

Hejsa

Er her nogen der kender den danske billed kunstner Rene Dyberg?

Hvor meget vil hans malerier evt. kunne indbringe?

Mvh Allan Pedersen

Steffen Sørensen

<pio...@pie.dk> skrev i en meddelelse

Priserne på hans hjemmeside ligger mellem 7500-10000kr, hvilket allerede er
for dyrt til at starte med.
Umiddelbart får du nok ikke mere end du i sin tid har givet, hvis du
påtænker auktion.
Rene Dyberg er ikke et navn der ringer hos mange (hvis nogen).... Jeg kan
ikke finde ud af om han har udstillet nogen som helst steder.
Det er latterlige Lauritz.com priser han får :
http://laurtiz.dk/Item/Item.aspx?LanguageId=2&ItemId=542093&nBids=5 Et
80x60cm sat til 1000kr røg for 500kr....

Hilsen
Sørensen

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Leif gug

Hej

Prøv at søg på Google og find mere om Rene Dyberg.
Man bliver meget overrasket og chokeret.

"Steffen Sørensen" <togal...@XXXgmail.com> skrev i en meddelelse

Winnie Schildknecht

"Leif gug" <lei...@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Prøv at søg på Google og find mere om Rene Dyberg.
> Man bliver meget overrasket og chokeret.

Kan du ikke forklare helt nøjagtig hvad det er du finder såvel overraskende,
som chokerende?

Mvh Winnie Schildknecht

Steffen Sørensen

"Winnie Schildknecht" <win...@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse

Jeg ville da også gerne høre hvad der er chokerende ved Dyberg? Jeg synes nu
jeg var rundt om det hele i mit første indlæg.... Om ikke andet så var det
ikke google der gav mig chockbillederne :)

hilsen

Steffen Sørensen

"Leif gug" <lei...@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Prøv at søg på Google og find mere om Rene Dyberg.
> Man bliver meget overrasket og chokeret.

Spændingen stiger..... Kommer Leif nogensinde med hans afslørende,
overraskende og chokerende resultat af en google søgning på Dyberg?

Winnie Schildknecht

> Spændingen stiger..... Kommer Leif nogensinde med hans afslørende,
> overraskende og chokerende resultat af en google søgning på Dyberg?

Personligt håber jeg han afslører sandheden inden i morgen eftermiddag. Jeg
skal nemlig på serigrafikursus i 14 dage og kender jeg ikke sandheden om
Leif Gug og Dyberg inden da, ved jeg slet ikke om jeg er i stand til at tage
afsted!

- schildknecht

Winnie Schildknecht

"Winnie Schildknecht" <win...@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse

Gad vide om det i al sin enkelhed handler om, at hvis man søger på Dyberg
støder man på Gug og omvendt...

Fortsat god sommer ;-)

lille...@outlook.dk

SPÆNDENDE KUNST SØGES.

Ser dette noget gamle opslag, efter jeg lige har været på en udstilling med DYBERG.
Jeg mener ikke hans tidligere kunst holder, men må tage hatten af for det nye han laver.
Jeg har undersøgt ham noget, han er en meget spændende person, der har lavet mange ting - han har lavet meget film, hvorfor han også har holdt pause med at male, han er domsmans i Landsretten, har arbejdet i SKAT i mange år, malet siden han var 10 år.
Stammer fra Sverige og har boet der i en del år.
Han er virkelig en person der tør stå ved sin kunst.
En del berømtheder har DYBERG værker hængende, har jeg ladet mig fortælle.

Jeg søger nogle af DYBERGs nye værker, jeg skal åbne et galleri i Oslo, og vil gerne have nogle af disse, men er ikke interesseret i værker fra før 2015, da de ikke har kvalitet nok, til de priser som en del gallerier tager.

Hvis du har nye DYBERG værker så send mig en mail på lille...@outlook.dk

lille...@outlook.dk

lille...@outlook.dk