Rene Dyberg

kunstholmen

Vi er ved at arrangere en udstilling med kunstneren René Dyberg, har
du værker af Dyberg, du vil udlåne eller sælge, hører vi meget gerne
fra dig. Udstillingen starter i sensommeren i København og vil
efterfølgende besøge større danske byer, og et par stykker i Sverige.
Vi er mest interesseret i Dybergs nyere kunstværker. Send os en mail:
kunst...@live.dk

André Kulcenty

> kunsthol...@live.dk

Hej jeg har et gavekort til galleri www.2mono.net de har billeder med
rene dyberg, det gælder 5 år og giver ret til at få et valgfrit
billede uanset pris. det kan kun lade sig gøre fordi galleriet
allerede har tjænt på billederne ved udlejning til udstillinger.

lille...@outlook.dk

SPÆNDENDE KUNST SØGES.

Ser dette noget gamle opslag, efter jeg lige har været på en udstilling med DYBERG.
Jeg mener ikke hans tidligere kunst holder, men må tage hatten af for det nye han laver.
Jeg har undersøgt ham noget, han er en meget spændende person, der har lavet mange ting - han har lavet meget film, hvorfor han også har holdt pause med at male, han er domsmans i Landsretten, har arbejdet i SKAT i mange år, malet siden han var 10 år.
Stammer fra Sverige og har boet der i en del år.
Han er virkelig en person der tør stå ved sin kunst.
En del berømtheder har DYBERG værker hængende, har jeg ladet mig fortælle.

Jeg søger nogle af DYBERGs nye værker, jeg skal åbne et galleri i Oslo, og vil gerne have nogle af disse, men er ikke interesseret i værker fra før 2015, da de ikke har kvalitet nok, til de priser som en del gallerier tager.

Hvis du har nye DYBERG værker så send mig en mail på lille...@outlook.dk