Maleri måske fra 30'erne eller før med underskrift P.friis Nogen ide?

Peter B

Jeg har arvet en maleri fra min mormor og har ikke så meget forstand
på det men kunne være intressant at vide hvem det er :)

Herluf Holdt, 3140

Peter B skrev:

> Jeg har arvet en maleri fra min mormor og har ikke så meget
> forstand på det men kunne være intressant at vide hvem det er
> :)

Prøv evt. at google efter "Poul Friis Nyboe",
dansk kunstmaler (1869-1929).
(født i København 26. marts 1869)

Hans billeder ses ofte til salg på kunstauktioner
og andre steder.

--
Herluf :·)