Maler Kirsten Kjeldsen, f. 1934?

Toke Nørby

Jeg har just købt et maleri, som hun har malet og vil meget gerne tale
med hende om det. Jeg kan se, at hun har boet i Borggade 10 i Aarhus,
men mere har jeg ikke om hende.

Kan nogen hjælpe mig til kontakt?
Mvh
Toke
--
Toke....@Norbyhus.dk
Læs om "Skivearket" og "Skibsgrisens Flugt"

Toke Nørby

Toke Nørby <Toke....@Norbyhus.dk> wrote:

>Jeg har just købt et maleri, som hun har malet og vil meget gerne tale
>med hende om det. Jeg kan se, at hun har boet i Borggade 10 i Aarhus,
>men mere har jeg ikke om hende.
>
>Kan nogen hjælpe mig til kontakt?

Jeg har fået kontakt med hende pga. min efterlysning :-)
Mvh
Toke
--
Toke....@Norbyhus.dk