Mine oldeforældre Boel og Jøns Olsson Strøm

Henning Jensen

Hej
Jeg søger oplysninger om mine svenske oldeforældre Boel Pehrsdotter
eller Persson f.1942 i Ullstorp og Jøns Olsson Strøm f.1846 Smynge.
Jeg vil gerne vide hvornår de er flyttet fra Skåne (1864 ?) og hvor
de har opholdt sig i Danmark.
Ifølge kirkebog fra Fiskbæk sogn Viborg amt Nørlyng herred flyttede de
fra Randers (Borup?) til Fiskbæk i 1872 og blev gift der i 1873.
Mvh. Henning Jensen

Henning Jensen

hj...@privat.dk (Henning Jensen) wrote in message news:<55be5dc3.05022...@posting.google.com>...

Boel Persson er selvfølgelig ikke født i 1942 men 1843.