Genoptræning?

peterni...@gmail.com

Så hvordan gør man sådan at en person sidder og ryster i et hjørne med nervøs sitren i ansigtet og andre steder, mentalt som et lille barn og vender det hvide ud af øjne af frygt for at der muligvis sker gode ting for personen selv?

Det gør man ved at forklare det det tvinger personen til at trække vejret hvis at personen forsøger at lade være rigtig længe på den måde der virker at der nu er noget ekstra der er nødvendigt for at få personen til at trække vejret udover det sædvanlige,følgende:

"Forstå alting på en måde der er grim for dig selv,Gør alting på en måde der er grim for dig selv,Ødelæg dig selv,Ødelæg dig selv på en måde der ikke kan opdages af andre,Der må ikke være nogen synlige skade,Du må kun gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv og i den rækkefølge og med den prioritet skal du forstå og gøre følgende: Der skal ske noget grimt før der sker noget godt,der skal ske noget grimt når der er sket noget godt"

Personen skal være i stand til at forstå og gøre, skal være i live, der bliver gjort indbrud til den del af hjernen der analysere synsindtryk,lugt,smag,fysisk følelse,lyd fordi det er ødelæggende forholdsvis hurtigt, ingen synlige skader!

Jeg siddet og indser at jeg egentlig vil have en erstatning, nu jeg tænker over det, uden rystri tingene hvis jeg mistænker jeg får det, kan man blive erstatningskrav trænet, forberedt og hærdet, certificeret og godkendt til at få en erstatning udbetalt, et lille diplom måske kan man få?

Også postet af jeg selv i dk.politik og også snart i videnskab.psykologi

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke