On Mon, 28 May 2012 19:37:17 +0200, Peter Nicolaysen
Folk syntes maaske det er morsomt, at faa forklaret
at man skal afledes og holdes nede indtil ens liv er
overstaaet?
Hvilket ikke er loegn, naar ens egen forestillingsevne,
bliver brugt,medmindre selvfoelgelig at man har faaet
besked paa at alting skal goeres paa en maade der er
grim for en selv!
For slet ikke at tale om at kaempe for at at faa det vaek,
Det med afledes! Lykkedes, og ikke vaere paa toilettet
og urinere i flere dage fordi det er umuligt, og ens
underbevidsthed konkludere og forklare ens bevidsthed
At det passer ogsaa med at man er fuld af pis som man har faaet
besked paa at man er!
Jeg syntes ikke det var morsomt, har i lyst til det?
I midten til slutningen af tyverne? Fordi i var deprimerede?