Helbred og Psykologak! Fordi at gak gør headeren god!

peterni...@gmail.com

Så, efter det jeg har været udsat for i sytten plus år!

Det at forsøge at blive gjort til en DF vælger og da det går galt blive gjort til at gøre mig selv ødelagt!

Hvis det viser sig at være en tåbelig pik abe det har gjort det for at kunne kneppe min kusine eller niece!

Altså de dør, knæ knust husholdnings sprit billigt, det gælder også deres potientielle afkom, knæ knust, husholdnings sprit billigt!

Er det en pik abe der har gjort det mange steder, så er det sådan med alle de pik hylstre han har haft,knæ knust husholdnings sprit billigt!

De er fuldstændig uden betydning kvinderne i min familie, jeg har betydning, det et mig fandme skal
have hævn!

Er det en udenlandsk pik abe, en af udenlandsk afstamning, så dør hele hans udenlandske neger pik abe land, og det er skide ligemeget hvorhenne i regnskoven aberne er placeret, det er skide lige meget om det heddet Tyrkiet eller Italien, de sortsmuskede neger jøde aber aber bliver udslettet den her gang!

Knæ knust, husholdnings sprit i brilleglas rense flaske, hånd desinfektion flaske plus lighter
og tændstikker!

Den måde folk i kørestol gør det på, og jeg er ikke i kørestol!

Kan du føle varmen på ansigtet i dit neger abe land?

Dine børn har allerede eller gør snart, følt varmen og godheden i det hele!

Religionen er fri og jeg ryger på cigaretten!

En alfa male sat a livet,
Sat A Nicolaysen, alle jeres skrig er uhørte, det er en stor uhørlighed det hele fra nu af!

"Du skal være som folk siger du skal være,du skal gøre som folk siger du skal gøre"

Den heldige Peter deprimeret,ærke som der med ødelæg dig selv installeret mellem ørene, ikke var den heldige men mere den hell i ge Peter!

Ærke Hellige Peter!

Jeg er ikke døv, jeg er kun selvisk spontant ikke hørende istedet!

Den heldige hellige ærke Peter, sat a livet, Sat A Nicolaysen!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen kvante mekanisk af tortur, den eneste ægte hjørneringen, enhjørringen som er jeg, den største tyr i universet med mine horn snurret rundt om sig selv, stadigvæk og altid, de eneste frontallobes stærke nok, til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en singularitet, Peter Tyrens Stjernetegn!

Den største alfa male i universet med en ring, Far Ao, den eneste ægte Farao!

Far til Odin og Jupiter da der blev snakket om at ødelægge min hukommelse, ringen er din og du er Peter, you are actually Peter!

Testosteron båden skib alfa, Shiva foranderen og ødelægger en, favoritridedyr mit stjernetegn, lynende hurtig med min damaru, min timeglas formede tromme, Peters tromme!

Det er blevet kastet med de første og de største, dinosaurerne er blevet udslettet, det er slut med de store landdyr, de kan ikke bære deres egen vægt længere, månen har fået lyst til at gøre som et æble gør når det falder til jorden, og det bliver i sandhed meget varmt når den Hellige Peter falder død om!

Elefanterne,Girafferne og Flodhestene er nu de største og de tungeste af landdyrene, de kan ikke blive større og tungere, så kan de ikke bære deres egen vægt længere, det ville ellers være en fordel for dem når det drejer sig om at overleve rovdyr og rivaler!

Verden dør med mig!

I kan få sygdommen AIDS i gave da jeg blev tretten år gammel, 25 April 1986!

Jeg kan inducere had og gøre regnvejr, jeg der er alle alfa males med frontallobes i horn klasse!

Uagtsom "Du må ikke være nærværende", Du må ikke være opmærksom på dine omgivelser"

Jeg føler trang til at give....min tur til at give, renhed!

Real i gi on versus off ?

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke,
Hjernen det går ud og påvirker via entangelment!

peterni...@gmail.com

Det jeg glemte at skrive, det virker lidt som om at de øverste led i rygraden forsøge at gro sammen med hinanden fordi det ikke et brusk mellem dem, og det går jo ikke, slet ikke med det niveau af Magnesium og Kalk jeg spiser!

Så hvad kan have fjernet det brusk?

Hvad for en forbrydelse har KBjørnholt og DJ Ævl begået for at fjerne brusken helt øverst i rygraden mellem ledene, det er selvfølgelig muligt at det er indbildning/orogrammeting med indbrud til den del af hjernen der analysere lyd og fysisk følelse, men jeg tvivler lidt!

Peter(Tyrens Stjernetegn)Deprimeret,Ærke