Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Indtaget ris og ros!

0 views
Skip to first unread message

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 9:15:15 AM5/29/12
to
Tilsaet ekstra Karry og Magnesium Carbonat!

Det stod paa aesken, ind i a n(icolaysen)

Indian Rice
Og energi drik med rosenrod i kaffen!

C og E om lidt, vitamin!

Og det er ascorbin syre pulveret(c)
Der er , ja! Hvidt!

Depot form er en anden form og i tablet!

Peter

--
I skal bare selv finde på en grund til, at i kommer i det kvante mekaniske mareridt Helvede og bliver torteret for altid når i dør, grunden i finder frem til, må ikke indeholde at jeg har gjort noget forkert, når i finder på en grund i kan tro på, så gør det!
Sane Peter(På min lønseddel står der den Hellige Peter, hvis man læser mellem linjerne!)

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 9:32:31 AM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 15:15:15 +0200, Peter Nicolaysen
<peterni...@gmail.com> wrote:
> Tilsaet ekstra Karry og Magnesium Carbonat!


> Det stod paa aesken, ind i a n(icolaysen)


> Indian Rice
> Og energi drik med rosenrod i kaffen!


> C og E om lidt, vitamin!


> Og det er ascorbin syre pulveret(c)
> Der er , ja! Hvidt!


> Depot form er en anden form og i tablet!


> Peter


> --
> I skal bare selv finde pᅵ en grund til, at i kommer i det kvante
mekaniske mareridt Helvede og bliver torteret for altid nᅵr i dᅵr,
grunden i finder frem til, mᅵ ikke indeholde at jeg har gjort noget
forkert, nᅵr i finder pᅵ en grund i kan tro pᅵ, sᅵ gᅵr det!
> Sane Peter(Pᅵ min lᅵnseddel stᅵr der den Hellige Peter, hvis man
lᅵser mellem linjerne!)

En reflektion af det altseende ᅵje i ham der ved tingene,
har jeg set i bunden af koppen!

Min bankkonto syntes ogsaa at jeg har set bunden,
og endda under!

Det er naesten som da jeg fandt et sted at falde ud
af banen i Deus Ex 2(da jeg kiggede lidt paa det for aar siden)
Menn det var heldigvis kun fiktion, jeg er her endnu!

Peter

--
I skal bare selv finde pᅵ en grund til, at i kommer i det kvante mekaniske mareridt Helvede og bliver torteret for altid nᅵr i dᅵr, grunden i finder frem til, mᅵ ikke indeholde at jeg har gjort noget forkert, nᅵr i finder pᅵ en grund i kan tro pᅵ, sᅵ gᅵr det!
Sane Peter(Pᅵ min lᅵnseddel stᅵr der den Hellige Peter, hvis man lᅵser mellem linjerne!)

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 9:38:04 AM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 15:32:31 +0200, Peter Nicolaysen
<peterni...@gmail.com> wrote:
> On Tue, 29 May 2012 15:15:15 +0200, Peter Nicolaysen
> <peterni...@gmail.com> wrote:
> > Tilsaet ekstra Karry og Magnesium Carbonat!




> > Det stod paa aesken, ind i a n(icolaysen)




> > Indian Rice
> > Og energi drik med rosenrod i kaffen!




> > C og E om lidt, vitamin!




> > Og det er ascorbin syre pulveret(c)
> > Der er , ja! Hvidt!




> > Depot form er en anden form og i tablet!




> > Peter




> > --
> > I skal bare selv finde på en grund til, at i kommer i det kvante
> mekaniske mareridt Helvede og bliver torteret for altid når i dør,
> grunden i finder frem til, må ikke indeholde at jeg har gjort noget
> forkert, når i finder på en grund i kan tro på, så gør det!
> > Sane Peter(På min lønseddel står der den Hellige Peter, hvis man
> læser mellem linjerne!)


> En reflektion af det altseende øje i ham der ved tingene,
> har jeg set i bunden af koppen!


> Min bankkonto syntes ogsaa at jeg har set bunden,
> og endda under!


> Det er naesten som da jeg fandt et sted at falde ud
> af banen i Deus Ex 2(da jeg kiggede lidt paa det for aar siden)
> Men det var heldigvis kun fiktion, jeg er her endnu!


> Peter


> --
> I skal bare selv finde på en grund til, at i kommer i det kvante
mekaniske mareridt Helvede og bliver torteret for altid når i dør,
grunden i finder frem til, må ikke indeholde at jeg har gjort noget
forkert, når i finder på en grund i kan tro på, så gør det!
> Sane Peter(På min lønseddel står der den Hellige Peter, hvis man
læser mellem linjerne!)

Jeg har altid syntes det, og jeg har ret, Peter er den eneste
der kan sige det ordentligt!

For Helvede da ogsaa!

Det har altid vaeret grimt og usand paastaet autoritet
paa omraadet, naar andre siger det!

Peter

--
I skal bare selv finde på en grund til, at i kommer i det kvante mekaniske mareridt Helvede og bliver torteret for altid når i dør, grunden i finder frem til, må ikke indeholde at jeg har gjort noget forkert, når i finder på en grund i kan tro på, så gør det!
Sane Peter(På min lønseddel står der den Hellige Peter, hvis man læser mellem linjerne!)

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 9:42:25 AM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 15:38:04 +0200, Peter Nicolaysen
I kan misforstaa "usand paastaaet" men det er forklaret
i min signatur, og i mine skriverier igennnem de foregaaende
aar, nemlif at i egentlig alle kommer i det kvante mekaniske mareridt
med et par faa undtagelser!

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 3:07:30 PM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 15:42:25 +0200, Peter Nicolaysen
Jeg har bevist at jeg er bedre til at roere rundt i gryden
end moegkaellinger i fortiden!

Og med en Asimo kan jeg naesten med sikkerhed
goere det i hexworkshop!

Men efter Fuk us him A, og de-reguleringen af
Vodoo fisken bagefter, FUGU!

Hvem ved med Japanerne, men jeg er ret sikker
Paa at rapsolie i en gryde, en halv pakke hakket
oksekoed, et brev med krydderi mix, en pose ris
og 6dl vand der koger i en gryde kan lade sig goere!

Og saa er det ikke engang Hekseri naar jeg goer det!
Jeg kan roere rundt i gryden uden at goere det uden
Spooky action under alle omstaendigheder!

Det kraever bare overskud paa kontoen!

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 3:18:01 PM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 21:07:30 +0200, Peter Nicolaysen
Men det bliver saa ikke Hexworkshop, fordi det ville
Jo være aandsvagt!

Det bliver saadan med bevaegelse og saa bliver de
gentaget eller noget!

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 3:23:06 PM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 21:07:30 +0200, Peter Nicolaysen
Honda kan saelge dere golem til alle de pikloese joeder!
De staar og mangler dem!

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 3:26:48 PM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 21:18:01 +0200, Peter Nicolaysen
Jeg pander dem stadigvaek en engang imellem,
For vodoo fisken og tetradoo toxin!

Golem eller ej, jeg er saa heller ikke en kvinde!

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 3:33:06 PM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 21:23:06 +0200, Peter Nicolaysen
> De staar og manngler dem

Jeg pander dem stadigvaek en engang imellem,
For vodoo fisken og tetradoo toxin!

Golem eller ej, jeg er saa heller ikke en kvinde!
Og heller ikke en boessekarl!

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 3:35:46 PM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 21:33:06 +0200, Peter Nicolaysen
Og jeg er ikke en Nazist!

Jeg regner, udenfor!

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 3:50:11 PM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 21:35:46 +0200, Peter Nicolaysen
Jeg syntes ihvertfald at der er brug for en masse A simo
i Israel!

Jeg syntes det er noget vaerre noget at skaere i de smaa!

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 4:04:27 PM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 21:50:11 +0200, Peter Nicolaysen
Jeg kan se hvor ond Karsten Bjoernholt er!
hvis i ikke passer paa, saa oedelaegger han jeres
Oere, stopper lim i, og prover at snige en ubaad
Ind han kalder Ogsaa Kar Karsten!

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 4:13:02 PM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 22:04:27 +0200, Peter Nicolaysen
Se det er Bjøernnholt der har mishandlet de smaa i
Jødeland! Dumme svin, han skal vaere en pikloes jyde
uanset hvad!

Peter Nicolaysen

unread,
May 29, 2012, 4:20:58 PM5/29/12
to
On Tue, 29 May 2012 22:13:02 +0200, Peter Nicolaysen
Han bor selvfolgelig ude ved siden af balle, eller gjorde!
Det har vaeret saa grimt for Kineserne igennem
aarhundredene at det er lige ved siden af Silkeborg!
0 new messages