Nikotinfri cigaretter, hvor ?

Erik M. Jensen

Hej.

Ved i om der er nogen her i DK der sælger nikotinfri cigaretter ? - feks.
Quest 3 fra Vector.

mvh Erik

postet til :
dk.kultur.mad+drikke
dk.helbred

Ole Christiansen

"Erik M. Jensen" <erikxmxx_jensen@hxotma_il.xcom> skrev i en meddelelse
Hvis det har noget med helbred at gøre, skal du nok holde dig til
lakridscigaretter.

Max

Hej Ole

> Hvis det har noget med helbred at gøre, skal du nok holde dig til
> lakridscigaretter.

Da ikke hvis problemet er blodtrykket :)

--
Mvh Max

Herluf Holdt, 3140

Max skrev:
> Hej Ole

Det var jeg også lige ved at skrive. Jeg elsker lakrids, men
min læge, som målte mit blodtryk, anbefaler at jeg undgår
lakrids (samt stærke krydderier og ufortyndet alkohol).

--
Herluf :·)

»Alt der er sjovt i livet, er enten umoralsk, forbudt eller fedende«
W. C. Fields, 1879-1946, amerikansk drukkenbolt

Ulvir

"Erik M. Jensen" <erikxmxx_jensen@hxotma_il.xcom> skrev i meddelelsen

> Hej.
>
> Ved i om der er nogen her i DK der sælger nikotinfri cigaretter ? - feks.
> Quest 3 fra Vector.

Ryg en joint. Garanteret nikotinfri.

Nana Sørensen

"Ulvir" <augu...@mail.dk> wrote in message

Ikke hvis man mixer med tobak og ikke rister. :-D

Ulvir

"Nana Sørensen" <na...@sletdetherphobia.dk> skrev i meddelelsen

Så er man ikke purist. ;-)

jkjohnk...@gmail.com

Hej.
Og jeg bor i Bagsværd, og kan man købe Nikotinfrie Cigaretter i Bagsværd,
eller kan man købe dem i Lyngby, og min telefonnummer er 44441449
og min E-mail adresse er jkjohnk...@gmail.com og min adresse er

John Korsbakke
Højtoft Granvej 6
2880 Bagsværd