mest effektive slankepiller

Brian Olesen

Hejsa alle sammen og godt nyttår,
Jeg skal til at igang med en ret skrap slankekur, hvor jeg vil supplerer med
nogle gode piller uden alt for mange bivirkninger. Hvilke piller sparker
virkelig røv eller for at sige det lidt pænere har jeg set nogle indlæg for
nylig om noget medicin, men ikke rigtig fundet af, hvad der er bedst. Min
søster mener dupsin nogle mener letigen osv. Er der her nogen, som ved hvad
de taler om, som vil komme med et bud vil det være skønt.

Mvh. Brian

Mums

Hej Brian...(og jer andre)

Hvad er Dupsin??...

Hej fra Anja

Birgit

der er ingen slankepiller som gør arbejdet for een. det mest effektive er at
sige nej tak til fedt.
Letigen tager appetitten, men kun ca 14 dage herefter virker de ikke særlig
godt, idet kroppen vænner sig til dem.
hilsen birgit

Kata

Mums skrev i meddelelsen <76kooa$13f6$1...@news-inn.inet.tele.dk>...
>Hvad er Dupsin??...

Dobesin hedder det. Indeholder det appetitnedsættende stof amfepramon, som også
øger stofskiftet.
Der er risko for udvikling af tolerance (d.v.s. der skal større og større doser
til for en effekt) og eufomani (da det aktive stof er kemisk afledt af
amfetamin). For at nedsætte riskoen holdes der sædvanligvis stof-frie
perioder, og der indtages ikke større doser end nødvendigt.

Dobesin og andre slankepiller benyttes kun som supplement til en
kaloriereduceret kost. Der er ingen mirakelmidler derude (endnu?).

Kata

Frederik Dannemare

Brian Olesen wrote in message <368d4...@d2o104.telia.com>...

Letigen i 8 uger - 5 dage 'on', 2 dage 'off', 5 dage 'on', ......

--
Frederik Dannemare, Denmark
http://www.dannemare.dk/

Frederik Dannemare

Peter

Brian Olesen <b...@mail1.stofanet.dk> skrev i artiklen

<368d4...@d2o104.telia.com>...
> [...]
hvad
> de taler om, som vil komme med et bud vil det være skønt.

Let-igen indeholder efedrin. Det er let appetitregulerende, men ret
opkvikkende. Ikke så skadeligt som amfetamin-produkter.

Dobesin = amfetamin-produkt.
Regenon = amfetamin-produkt.

Jeg har gode erfaringer med Regenon i små doser i en måneds tid. Vægttab 10
kg.

Jeg vil foreslå dig 25 mg. regenon dagligt i en måned, og så spring et par
dage over hver uge.

Bivirkninger: Lidt søvnløshed og rastløshed.
Bivirkninger ved stadig brug: Utallige.

Såvel dobesin, som letigen og regenon er receptpligtige.

Held og lykke.
Peter

Peter

Mums <anj...@post.tele.dk> skrev i artiklen

<76kooa$13f6$1...@news-inn.inet.tele.dk>...
> Hej Brian...(og jer andre)
>
> Hvad er Dupsin??...
>
> Hej fra Anja
>

> Hej Anja.
Med dupsin tænkes der sikkert på dobesin.
Hej
Peter

Peter

peter

volt...@gmail.com

Den fredag den 1. januar 1999 kl. 09.00.00 UTC+1 skrev Brian Olesen:
> [...]
> søster mener dupsin nogle mener letigen osv. Er der her nogen, som ved hvad
> de taler om, som vil komme med et bud vil det være skønt.

hvor kan man købe dobesin henne er der nogen der ved det