I mine ører er det lidt for nemt - for godt til at være sandt. Er der nogen
der ved hva det er for noget?
Nej, jeg har ikke andel i salget af den og jeg tror ærlig talt heller ikke
på det er andet end snyd...
--
Henrik Stidsen - http://henrikstidsen.dk/
http://fuglemarkedet.dk/ - Danmarks online fuglemarked!
hvor er jeg glad for den del af sætningen: ...og jeg tror ærlig talt
heller ikke på det er andet end snyd.
Det er edderhugme grotesk, at man får lov til at markedsføre sådanne
produkter.
Jeg søgt lidt efter de "aktive" stoffer i trimgel.....og jeg ved godt,
at man skal tage wikipedia med et gran salt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hoodia_gordonii
Og det der geraniumolie det er vist kun af duft og kosmetiske årsager
man putter det i.....jeg har i hvert fald ikke fundet nogen lødige
kilder som omtaler geraniumolie som vægttabsfremmende.
Og det med, at det skulle være et hype i USA....jamen kære venner
dog....hvordan er det nu lige fedmeepidemien har det i USA?
--
Med venlig hilsen
Carsten Riis
www.de3faktorer.dk
Hjerne, Hjerte, Indkøbskurv - ting, der skal til for at opnå vægttab.
> Og det der geraniumolie det er vist kun af duft og kosmetiske årsager
> man putter det i.....jeg har i hvert fald ikke fundet nogen lødige
> kilder som omtaler geraniumolie som vægttabsfremmende.
Tænkte nok det var noget fusk.