Google Groupes n'accepte plus les nouveaux posts ni abonnements Usenet. Les contenus de l'historique resteront visibles.

Nervøst hjerte, uregelmæssigt hjerte.

14 vues

Lyrik

non lue,
17 avr. 2016, 00:28:0317/04/2016
Det har taget mig 52 år at finde ud af en løsning på dette problem, som
lægerne ikke til dags dato kan finde hverken hoved eller hale i.

Men nu har jeg løsningen.
Min sygehistorie.
Da jeg var 16 skete det første gang. Hjertet slog 120 slag i minuttet og
jeg var dødsensangst.
Lægen kom og injicerede Stesolid og jeg faldt til ro og i søvn. Men det
var jo kun en nødløsning.
Jeg var konstant plaget af uregelmæssigheden som forårsager dødsangst,
så man hverken kan det ene eller det andet.
Da jeg var i tyverne blev jeg behandlet med "Alprenolol", en ny medicin
af typen Betablokker. Den var "Uspecifik" og virkede ved at nedsættet
stressimpulser i hele legemet, ikke kun i hjertet.
Den er udgået og fås i dag i form af Apotekets "Propranolol".
Så fandt de ud af at specificere Betablokkeren specifikt målrettet kun
til hjertet. Navnet er "Selo-zok", som har kopiprodukter.

Man kan sige at de virker ved at bremse nogle af de impulser der "Går
til hjertet". Men de har intet med den virkelige årsag at gøre. De er
symptombehandling.

Men hvad er der i vejen?

Grunden til sygdommen er at

** "Din nervøsitet også er dit hjertes nervøsitet" **

*Hvis din nervøsitet går væk, så går dit hjertes nervøsitet også´væk!*

Behandlingen er tabletter, "Perikon" kan fås alle vegne. Kapsler a
300-350 mg. Kan også hedde "Velzina".

2 stk 2 gange om dagen er et godt bud, men kan varieres efter behov.
Midlet er klassificeret som kosttilskud/naturlægemiddel.

Du vil opleve at allerede første dag du tager det aftager dit nervøse
hjerte. Efter et par dage er sygdommen ovre.
Selv bliver du mere rolig og afbalanceret, du er som født på ny.

MvH
Jens Erik Bech, der burde have Nobelprisen for dette råd.;-)))

0 nouveau message