Alternativ behandling!

Peter Nicolaysen

I kommer i det kvante mekaniske mareridt
Helvede nï¿œr i dï¿œr!

Peter(Tyrens Stjernetegn)

--
I skal bare selv finde pᅵ en grund til, at i kommer i det kvante mekaniske mareridt Helvede og bliver torteret for altid nᅵr i dᅵr, grunden i finder frem til, mᅵ ikke indeholde at jeg har gjort noget forkert, nᅵr i finder pᅵ en grund i kan tro pᅵ, sᅵ gᅵr det!
Sane Peter(Pᅵ min lᅵnseddel stᅵr der den Hellige Peter, hvis man lᅵser mellem linjerne!)

Peter Nicolaysen

For altid!

"Gï¿œr noget for folks religion"
"Du skal vï¿œre den onde og vide det inderst inde"
"Hï¿œvn skal man altid have"
"Du mᅵ ikke hᅵvne dig pᅵ de rigtige"

Og i kan ikke ondskabe jer ud af Helvede, ved at vï¿œre
Ond ved Peter

"Du mᅵ kun gᅵre det der er absolut livsnᅵdvendigt for dig selv"

Peter Nicolaysen

On Fri, 10 Aug 2012 20:49:53 +0200, Peter Nicolaysen
Jeg er blevet forpustet og hï¿œber i kommer i Helvedet
noget fï¿œr, end tidligere!

Peter Nicolaysen

On Fri, 10 Aug 2012 21:32:07 +0200, Peter Nicolaysen
<peterni...@gmail.com> wrote:

> [...]

forkert, når i finder på en grund i kan tro på, så gør det!
> Sane Peter(På min lønseddel står der den Hellige Peter, hvis man

Far til Odin og Jupiter, da de ville ødelægge min hukommelse!
Og forsøgte at sætte mig af virkeligheden!

O din og du er Peter, you are actually Peter!
Hvilket jeg er!

En ring på hjernen,en ring på hjørnen,
Kvante mekanisk af tortur!

Den eneste ægte Hjørnering!
Enhjørringen som er mig!

Den største Tyr i universet, med mine horn snurret
rundt om sig selv!

Stadigvæk og altid, de eneste frontallo bes stærke nok,
til at holde styr på, en kvante mekanisk aktiv brainstem
Og samtidig grave sig igennem en singularitet!

Det største A i universet, Alfa male!

En Sat A N(icolaysen) ?

Peter(Tyrens Stjernetegn)

[...]

Peter Nicolaysen

On Sat, 11 Aug 2012 14:35:51 +0200, Peter Nicolaysen
Hvem har gjort de onde ting?
Brugt terado toxin på levende mennesker i
New Orleans,Haiti og i Fuk us him A?
Og gjort levende døde?

Der er ingen grund til at deregulere tetrado fiske
Fugu(Fuck you), når de bare kan lade være med agt være
Jeg pande dem en?
De kunne feks. være Kineser på laang distance svømme tur!
Nu hvor vandet er varmt og det hele!

Peter Nicolaysen

On Sat, 11 Aug 2012 14:43:37 +0200, Peter Nicolaysen
Ja, egentlig!

Også selvom der egentlig kun er effekt på, når
det er mig der bruger udtrykket: For Helvede da også!

Urinblæk i kraniet under højt tryk, er straffen for at skrive
Pis i Gud' s tanker, sortøjede ildelugtende hekse!

Kan i læse tegnene?

Peter Nicolaysen

On Sat, 11 Aug 2012 14:43:37 +0200, Peter Nicolaysen
Ja, det virker som om at mine Horn er
begyndt at rette sig ud, og har opdaget ondskaben
i det hele, andre har alle Pengene og de Fysisk attraktive kvinder
mellem 17-23 på deres konto og boende hos dem selv!

Peter Nicolaysen

On Sat, 11 Aug 2012 15:23:58 +0200, Peter Nicolaysen
Jeg har betalt min el-regning, via min Mobil Telefon,
Nordea Netbank app' en og Nemid!

Så jeg er ikke sat helt af!

Og nægter at blive det!

Peter Nicolaysen

On Sat, 11 Aug 2012 15:23:58 +0200, Peter Nicolaysen
Jeg må ikke blive en Sat a N(icolaysen)
Biologisk,Fysisk,Psykisk,Socialt eller Økonomisk!

I forstår slet slet ikke hvor grimt det kan være for jer!
I mistænker det, men det slet slet ikke nok!
Folk har før skåret deres øre af, for at slippe for at
høre på mig, fordi de kan simpelthen ikke holde
til en Sat A N(icolaysen)

Jeg syntes virkelig at jeg i min egenskab af at være den
Usindsyge Peter, har arbejdet i lang tid om med stor
succes på at holde planetens hastighed stabil i dens bane omkring
Solen!

Jeg syntes det er noget svineri jeg ikke har fået en erstatning
udbetalt for det jeg har været udsat for!