Velloflex madras

Mogens

Er der nogen, som har erfaring med Velloflex magnetmadras. Gode eller
dårlige.

--
Mvh - Mogens; mohen...@pc.dk
fjern NOSPAM fra min mail adresse

UP

Hej Mogens

Jeg prøvede en sådan madras for et par år siden, men måtte give op efter kun
1 nat, da jeg kunne mærke magneterne og madrassen virkede for hård til mig.

Hilsner
Ulla

Mogens

Ja så er der ikke meget fornøjelse ved det, det skulle jo ikke gerne være en
tortur. Tak for info.

ve...@vello.dk

Hej Ulla..
Hvordan kunne du mærke magneterne?
- magneterne er 1mm tykke, og der er indsyet et uld-lag på hver side af af magneterne er der ca 5mm tykt.. Magneterne er iøvrigt bøjelige på tværs af madrassen, så selv om man ligger på en blød madras burde man ikke kunne mærke dem - og kan man alligevel mærke dem, så anbefaler vi at man tager kontakt til os, så er vi altid behjælpelige, man kan evt se mere på www.vello.dk/product/magnet-topmadras-22/.

Nicolai Lang

On Thu, 22 Nov 2012 01:34:15 -0800 (PST), xx...@xxxx.dk wrote:

>Den søndag den 13. februar 2005 13.32.47 UTC+1 skrev UP:

Tror ikke det firma er værd at handle med når kudneservice er 7½ år om
at reagere ;)

Med venlig hilsen
Nicolai

--
Jeg blogger om Mb. Crohn, sundhed m.m.
http://nicolai.hjorth.com

Hans Paulin

Nicolai Lang skrev:
> Tror ikke det firma er værd at handle med når kundeservice er 7½ år om
> at reagere ;)

De er bare ekstremt grundige i deres research! ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk