Forskel i benlængde

snakepl...@gmail.com

Hej

Er der nogen som kende til sko som henvender sig direkte til folk med benlængdeforskel?
Det kunne også være en producent som kan tilpasse skoen med til forhøjet sål efter ønske?

Jeg er 43 år og har store smerter forbundet med min benlængdeforskel. Jeg har været længe om at finde ud af ophavet til alle mine smerter og jeg har et hav af besøg hos diverse læger, kiropraktorer, fodterapeuter, osteopater og ortopædskomagere. Du tager jeg sagen i min egen hånd, da jeg er den som mest viden om min krop - nu vil jeg bare gerne have en afbalanceret gang i ordenligt fodtøj...

Mvh. Jakob

Hans Paulin

snakepl...@gmail.com skrev:

> jeg har et hav af besï¿œg hos diverse lï¿œger, kiropraktorer, fodterapeuter,
> osteopater og ortopï¿œdskomagere.

Det er ikke svar pᅵ dit spᅵrgsmᅵl, men forfatteren hᅵr:

http://www.saxo.com/dk/slut-med-hovedpine-rygsmerter-og-andre-plager_ole-larsen_ukendt_9788777591051

behandler folk med bl.a. ulige lange ben.

Jeg har ingen ï¿œkonomiske interesser i foretagenet :)

Hans
www.zofiaoghans.dk