Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

posthus ?

1 view
Skip to first unread message

Brian K

unread,
Apr 10, 2009, 3:45:21 PM4/10/09
to
Hej

Har posthuset åbent i morgen ?

Ps. ved godt det er et underligt spørgsmål.... men jeg er altså i tvivl


mvh
brian


Henning

unread,
Apr 10, 2009, 4:28:46 PM4/10/09
to
On Fri, 10 Apr 2009 21:45:21 +0200, "Brian K" <sp...@noway.dk> wrote:

>Hej
>
>Har posthuset åbent i morgen ?

Det er almindelig lørdag, så hvis dit posthus har åbent om lørdagen -
ja.
http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/findPosthus122007.htm - find
dit posthus og se åbningtiderne.


Brian K

unread,
Apr 10, 2009, 4:46:04 PM4/10/09
to
"Henning" <no....@all.invalid> skrev i en meddelelse
news:vravt4l1r29pofoip...@4ax.com...

>
> Det er almindelig lørdag, så hvis dit posthus har åbent om lørdagen -
> ja.
> http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/files/findPosthus122007.htm - find
> dit posthus og se åbningtiderne.
>

Hej

Tak for svar :-)


0 new messages