Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

et klassebillede

10 views
Skip to first unread message

Carsten Thrane

unread,
Feb 25, 2011, 10:09:22 AM2/25/11
to
jeg har længe haft en totalt uunderbygget teori om at sociale stjerner
og lederfigurer ofte står midtfor på et klassefoto
hvordan eleverne får placeret sig kan naturligvis være en tilfældighed
højde kan af fotografiske grunde også spille ind nu og da OSV

jeg har iagtaget at lederfigurer og dygtige elever ofte sidder forrest
i midten
på et klassebillede
venner og allierede står nok ofte tæt på hinanden, fjender står nok
langt fra hinanden

chek:
http://pigespejder.dk/uploads/pics/HB-2009-gruppe.png

unge og udviklingsorienterede birgitte og miriam står ude i siderne
langt fra hinanden
gamle formentligt konservative Tina står i centrum i midten

SH CT

iøvrigt og helt uden sammenligning
både Hitler og Stalin stod lagt fra centrum og på bagerste række på
deres klassefotos

Carsten Thrane

unread,
Feb 25, 2011, 10:37:52 AM2/25/11
to

Carsten Thrane

unread,
Feb 25, 2011, 10:50:41 AM2/25/11
to
0 new messages