Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Farvel og tak til dk.fritid.spejder.

1 view
Skip to first unread message

Jens Flyvholm

unread,
Sep 5, 2008, 10:27:26 AM9/5/08
to
Jeg vil gerne sige farvel. Farvel til en gruppe jeg har fuldt gennem
de sidste 7-8 år. Det hed vist usernet tror jeg dengang men det er jeg
nu ikke sikker på. Jeg syndes ikke jeg bliver glad af denne gruppe så
hvorfor blive ved med at læse med.

Jeg vil gerne sige farvel til dem/ham der skriver indlæg bare for at
provokere eller i hvertfald skriver indlæg der kun provokere.

Jeg vil gerne sige farvel til dem der bliver provokeret.

Jeg vil gerne sige farvel til en gruppe som jeg håber ingen tror har
noget med spejder at gøre.

Jeg er ikke klar over hvor mange personer jeg siger farvel til. 4-5
stykker hvis man læser indlæg men der kan jo sidde nogen der bare
krummer tæer og ikke skriver noget. Så farvel til jer alle/få.

Mange gode spejderhilsender

Jens Flyvholm

Carsten Thrane

unread,
Sep 5, 2008, 12:14:32 PM9/5/08
to
Til Jens
Hvorfor bruger du ikke navne i stedet for dumme sletskjulte
hentydninger?
Hvad har du bidraget med? Hvilke indlæg har du kommenteret?
Hvilke tråde har du startet?
Er du også en af dem som ikke kan forholde dig til andet end simple
pløkdebatter og Otto Leisner?
At smække med døren giver jeg intet for.
Du har naturligvis din gode frie ret til at bruge tid på andet end
denne gruppe, men at smække med døren det er lavt.
Du skriver at gruppen intet har med spejd at gøre.
Jeg syns heller ikke det er særlig spejderisk at kalde folk for nar,
racist osv, og det syns jeg folk omgående skal stoppe med.
Men hvis de ikke gør det, kan jeg da godt finde bandeord som er
kønnere.

De tråde jeg har startet har i høj grad noget med spejd at gøre, men
det er som regel ikke pløktråde, men sådan er det.
Personligt debatterer jeg ikke for at genopfriske gamle minder, jeg
debattere for, at sætte nutid og fremtid på dagsordnen og skabe nye.
Hvis det er en for hård kop te for dig Jens så er det det.

Men dem som har skrevet "nar", "trol" OSV har ødelagt det for dig Jens
og det syns jeg de skulle tage at tænke på.
Hvis folk undlod at tilsvine andre navngivne debattører på dette site
så kunne det være at Jens var blevet.

Jens' farvel er Uffes, Peters, Mortens, Sunes og Anders' skyld.
Det er dem som tilsviner. Og det skal de nu lade være med.
Morten KL er stoppet og det var rart, det kan de andre lære noget af.

Jens, jeg håber vi er enige om, at autoriteter må man gerne kritiserer
på et site som dette.

CT

Niels Kristian Jensen

unread,
Sep 7, 2008, 4:02:17 PM9/7/08
to
Jens Flyvholm <po...@jensflyvholm.dk> wrote in news:7ded9aef-74ab-48ac-a836-
11acea...@m3g2000hsc.googlegroups.com:

> Jeg vil gerne sige farvel til dem/ham der skriver indlæg bare for at

> provokere eller i hvertfald skriver indlæg der kun provokerer.


>
> Jeg vil gerne sige farvel til dem der bliver provokeret.
>
> Jeg vil gerne sige farvel til en gruppe som jeg håber ingen tror har
> noget med spejder at gøre.

Jeg vil da lige foreslå andre, som er på vej ud af døren, at kigge lidt på
blokeringsfunktioner. Der er kun 4-5 som i ubegribelig skrivelyst maser løs
med provokationer og svar på samme. De hører til i et blokeringsfilter,
nogle kalder det for et "kill" filter.

Så bliver gruppen til at læse og man går ikke glip af noget nyttigt!

Mvsh. Ænkå

0 new messages