Jeg vil gerne sige farvel til dem/ham der skriver indlæg bare for at
provokere eller i hvertfald skriver indlæg der kun provokere.
Jeg vil gerne sige farvel til dem der bliver provokeret.
Jeg vil gerne sige farvel til en gruppe som jeg håber ingen tror har
noget med spejder at gøre.
Jeg er ikke klar over hvor mange personer jeg siger farvel til. 4-5
stykker hvis man læser indlæg men der kan jo sidde nogen der bare
krummer tæer og ikke skriver noget. Så farvel til jer alle/få.
Mange gode spejderhilsender
Jens Flyvholm
De tråde jeg har startet har i høj grad noget med spejd at gøre, men
det er som regel ikke pløktråde, men sådan er det.
Personligt debatterer jeg ikke for at genopfriske gamle minder, jeg
debattere for, at sætte nutid og fremtid på dagsordnen og skabe nye.
Hvis det er en for hård kop te for dig Jens så er det det.
Men dem som har skrevet "nar", "trol" OSV har ødelagt det for dig Jens
og det syns jeg de skulle tage at tænke på.
Hvis folk undlod at tilsvine andre navngivne debattører på dette site
så kunne det være at Jens var blevet.
Jens' farvel er Uffes, Peters, Mortens, Sunes og Anders' skyld.
Det er dem som tilsviner. Og det skal de nu lade være med.
Morten KL er stoppet og det var rart, det kan de andre lære noget af.
Jens, jeg håber vi er enige om, at autoriteter må man gerne kritiserer
på et site som dette.
CT
> Jeg vil gerne sige farvel til dem/ham der skriver indlæg bare for at
> provokere eller i hvertfald skriver indlæg der kun provokerer.
>
> Jeg vil gerne sige farvel til dem der bliver provokeret.
>
> Jeg vil gerne sige farvel til en gruppe som jeg håber ingen tror har
> noget med spejder at gøre.
Jeg vil da lige foreslå andre, som er på vej ud af døren, at kigge lidt på
blokeringsfunktioner. Der er kun 4-5 som i ubegribelig skrivelyst maser løs
med provokationer og svar på samme. De hører til i et blokeringsfilter,
nogle kalder det for et "kill" filter.
Så bliver gruppen til at læse og man går ikke glip af noget nyttigt!
Mvsh. Ænkå