Er glas tilladt carry on bagage

;o)-max

Jeg jeg har nogle glasmalerier, som jeg er i kommet i tvivl
om er lovlige at tage med som carry on - nogen der ved det ?

Krabsen

Den 11-03-2018 kl. 08:21 skrev ;o)-max:
> Jeg jeg har nogle glasmalerier, som jeg er i kommet i tvivl
> om er lovlige at tage med som carry on - nogen der ved det ?

Det bedste er nok at spørge i security, hvordan de tolker det. Det kan
jo have noget med emballeringen at gøre, og evt. kan det 'deponeres' hos
crew.

;o)-max

Tak for det. Måske bedre at undgå at skulle diskutere og pakke dem
forsvarligt i den indtjekkede bagage.

Krabsen

Det kommer også an på om det bare er fra Aalborg til København - eller
fra Bangkok.
Og hvor stor den er. Tvivlsspørgsmålet vil nok være, om det kan
'knækkes' om bord og så bruges som våben.

Men man kommer langt med en solid gang bobleplast.