Rejser for 1 person, men ikke single?

Kewtee

Hej :-)

Jeg trænger til at komme på ferie, men min mand har ikke tid det næste
halve års tid og mine veninder har brugt deres ferie eller har ikke
tid.

Jeg har søgt på nettet, men jeg kan kun finde single rejser - og jeg
er jo ikke interesseret i at møde en mand - jeg har en jeg er glad
for .-)

Desuden er jeg 41 år og vil ikke på en ungdomstur - så hvad gør jeg?

Jeg tænkte at der måske var nogen i denne gruppe som kunne give mig et
tip om hvor jeg kan købe en rejse bare til mig, for Spies og de andre
rejseselskaber er ikke glade for enlige rejsende - det koster nogle
gang op til det dobbelte eller kan slet ikke lade sig gøre.

På forhånd tak for idéer!

Mette

Bjarne

Kewtee skrev:
Det eneste helt rigtige jeg kan komme i tanker om er rejser arrangeret
af http://www.cubavenner.dk/

En anden mulighed er at tage på et af de mange tilbud om rejser på
sprogskoler m.v., f.eks. i Italien, Rusland eller Sydamerika. Findes
også på Cuba, forresten. Jeg ved, at der er glimrende muligheder f.eks.
i Firenze.

En tredje er de mange ophold, hvor man betaler for at være med til
frivilligt arbejde i U-lande, blandt fattige eller på miljøprojekter.

På de allerfleste charter-rejser rejser man meget med familier.

Jeg har dog været alene på en færge/bus-tur fra København til Szczecin
en weekend, og det var en fin oplevelse.

Bjarne

søren brix

"Kewtee" <kew...@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej :-)

Hej Mette

prøv folkeferie.dk
http://www.folkeferie.dk/da/landingssider_sem/Aktuelle-chartertilbud---afbudsrejser/Aktuelle-tilbud---rejser-for-en-person/
der er da i hvertfald et par tilbud for singler...

vh

Søren

Marianne

Hvad med http://www.topas.dk/?

mvh
Marianne

Trine Kornum Christiansen

Kewtee <kew...@gmail.com> writes:

> Jeg trænger til at komme på ferie, men min mand har ikke tid det næste
> halve års tid og mine veninder har brugt deres ferie eller har ikke
> tid.

Hvilken type rejse er du til? Storby, vildmark, strand, oplevelser,
wellness? Og hvilket prisniveau? Og hvor i verden?

Jeg er sikker på at det kan lade sig gøre. :)

Mvh Trine

Kewtee

> http://www.triane.dk- I Biersted, nord for Aalborg

Daseferie, vandreferie, kulturferie, storby, wellness. Det må ikke
være samme niveau som "Spies-gider-ikke-have-enlige-på-ferie-og-sætter-
prisen-derefter"-niveauet - men jeg lkan godt betale for ferien :-)

Tak for alle jeres svar indtil videre, jeg checker dem!

Mette

holgersen...@gmail.com

Hej Mette.
Har du været ude at rejse? Jeg vil rigtig gerne afsted en uges tid uge 34 eller 35 og mangler en at dele oplevelsen med. Jeg er heller ikke single, er 36 og heller ikke til "druk-ferie" 😊
Mvh Majbritt