Overnatning nær Randers

Gandalf

Hejsa i gruppen,

Skal snart et tur over og besøge regnskoven, og ville lige høre her i
gruppen om der er nogle der kan anbefale nogle gode
overnatningsmuligheder i Randers eller omegn?

Bedste hilsner,

Peter

BA

Vi bruger altid http://www.net-bb.dk/

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....
"Gandalf" <pe...@dacor.dk> skrev i en meddelelse

Bjarne

"BA" <paogb...@mail.dk> wrote in message

> Vi bruger altid http://www.net-bb.dk/

Fin side den der, den skal jeg i hvert fald bruge...

Bjarne

Trine Kornum Christiansen

"BA" <paogb...@mail.dk> writes:

> Vi bruger altid http://www.net-bb.dk/

Vær opmærksom på at den side kun optager steder, som vil betale for
optagelse. Der er mange andre muligheder for BB omkring Randers.

http://www.visitdenmark.com har en database, som er vedligeholdt af de
lokale turistbureauer og som er noget mere omfattende.

Og for en god ordens skyld, ja, så plejer der at stå noget om noget
overnatning i min signatur, men da tråden nu handler om netop det, så
er signaturen slettet. Og den overnatningsmulighed jeg har med at gøre
ligger et helt andet sted i landet.

Mvh Trine

Kennet og Pernille

Skal snart et tur over og besøge regnskoven, og ville lige høre her i
gruppen om der er nogle der kan anbefale nogle gode
overnatningsmuligheder i Randers eller omegn?

Nu siger du ikke noget om pris eller type af overnatning. Hvis det skal være
lidt særligt, er Hotel Randers et af landets ældste og fineste hoteller. Det
lokale Scandic er den velkendte standard, men ligger utrolig flot.

Kennet

Trine Kornum Christiansen

"Kennet og Pernille" <ik...@nogen.dk> writes:

> [...]
> lidt særligt, er Hotel Randers et af landets ældste og fineste hoteller. Det
> lokale Scandic er den velkendte standard, men ligger utrolig flot.

Jeg var på Scandic - Kongens Ege sidste forår, og jeg synes ikke deres
værelser var specielt pæne, sådan en smule snuskede hist og her. Men
det ligger ganske rigtigt utroligt flot.

Når priserne på de to hoteller er ens eller lidt højere på Scandic, så
ville jeg vælge Hotel Randers, også selvom jeg ikke har været der. De
har også et Regnskovs-tilbud med tre-retters menu, overnatning,
morgenmad og entre til Regnskoven til 810 kroner pr. voksen i
dobbeltværelse.

Det er nok lige snart nok, men der er aftenåbent i Regnskoven 8.
februar, altså i dag, og det er en god oplevelse. Sådan ved 21-tiden
når alle andre er gået kan man få helt specielle oplevelser. Og er man
så heldig at møde en guide, så kan man få en hel masse at vide, som
man ellers ikke ville have mulighed for. Det kan klart anbefales.
Næste aftenåben er 13. juni, 10. oktober, 31. oktober og 12. december.

Mvh Trine

Rasmus Rohde

> Skal snart et tur over og besøge regnskoven, og ville lige høre her i
> gruppen om der er nogle der kan anbefale nogle gode
> overnatningsmuligheder i Randers eller omegn?
Der er også for nylig åbnet et lille hotel i midtbyen:

http://www.stephansenshotel.dk/

Maden er glimrende og stedet hyggeligt. Jeg kender dog ikke noget til
værelserne.

Gandalf

Hej Alle,

Tak for de gode svar, jeg vil straks begynde at ringe til nogle af
dem.

/Peter

Peter T.

Kennet og Pernille udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvis det
> skal være lidt særligt, er Hotel Randers et af landets ældste og
> fineste hoteller.

Jeg har netop overnattet der i forbindelse med job og jeg er ikke specielt
imponeret. Men flot er det da indvendigt.

--
Peter T.

conte...@gmail.com

Vi har også mulighed for at tilbyde bed and breakfast i Randers: https://bedandbreakfast-randers.com