Problem med Booking.com

allanma...@gmail.com

Hej

Har nogen oplevet at booke en rejse v. Booking.com, men så desværre komme til at skrive forkert mail adresse ved booking ?

VI bestilte i april en rejse til tyskland på Booking.com, jeg lavede booking via telefon og i forbindelse med booking mistede jeg forbindelse og fik aldring en beskæftigelse på skærmen. Jeg kontrollerede min bruger ved Booking.com og kunne ikke se nogen bookninger, derfor forventede jeg ikke den var gået igennem.

Jeg kontaktede udlejer og spurgte om de havde modtaget den, men de svarede aldrig, så jeg konkluderede at det ikke var tilfældet.

I sidste uge modtager jeg en regning fra stedet, da vi ikke dukkede op dernede... Jeg var meget overrasket, og tog fat i Booking.com. De siger at jeg har skrevet et. coN i stedet for COM i min mail adresse og derved er bekræftigelse og faktura mv. ikke kommet til mig.

Jeg er noget overrasket over at dette er muligt, den mail adresse eksisterer slet ikke og jeg synes det er underligt og utrygt at Booking.com ikke har en kontrol på om adresserne er korrekte.

Er der andre der har oplevet lignende? og hvad er jeres holdninger til dette, er man nødt til at betale de 6000 kr. som udlejer har fremsendt krav på ? Kan kun sige - skriv mail adresse korrekt....

Henning

On Mon, 15 Aug 2016 00:50:50 -0700 (PDT), allanma...@gmail.com
wrote:

> [...]
>
>Jeg kontaktede udlejer og spurgte om de havde modtaget den, men de svarede aldrig, så jeg konkluderede at det ikke var tilfældet.

Hvis du gerne ville booke en rejse, bliver afbrudt - hvorfor følger du
så ikke op? Valgte du bare at sige "nå, så kan vi jo ikke komme
afsted" og så blive hjemme? Næppe...

Hvad gjorde du i stedet - kom med hele historien?

alexbo

Du skal betale hvad du har købt, men det kræver selvfølgelig at du købt det.
Jeg vil foreslå dig at kigge en ekstra gang på "min bruger" både med
den rigtige adresse og den forkerte, hvis der findes en "min bruger" på
mig@con med dine oplysninger og en booket rejse så har du købt en rejse.

Jeg kan ikke gennemskue hvordan det egentlig er gået til hvis du er
logget ind på din side og samtidig taler i telefon med Booking.com burde
de vide hvem du er.

Hvis du ikke er logget ind og udfylder en indmeldelse mens du taler i
telefon ville den være med den forkerte mailadresse og du skulle ikke
kunne kontrollere "min bruger" med den rigtige, den findes jo ikke.

Hvis en rejse er et antal overnatninger på et hotel er det normale at
man betaler første overnatning når man bliver væk, ikke hele bookingen.

mvh
Alex Christensen