Re: Feriekoloni til leje

thomse...@gmail.com

Hej Peter ved du hvem der ejer lyttestationen i Gedser.

hilsen

Lukas Poul Thomsen

lpeders...@gmail.com

Den mandag den 24. maj 1999 kl. 09.00.00 UTC+2 skrev Peter Michelsen:
> Lytten
> Et spændende feriested for
> op til 30 personer
>
> LYTTEN - Gedesby
> Forsvarets tidligere lyttestation i Gedesby,
> Krogedevej 1A, Gedesby
> 4874 Gedser
>
> BELIGGENHED
> Lytten ligger for enden af en privat vej i det åbne landskab mellem Gedesby
> og Gedser på en ca. 7.000 kvm stor indhegnet grund - 1,5 km fra skov og
> strand. 3 km til færgehavn med forbindelse til Tyskland.
>
> FACILITETER
> [...]

Hej
Kan i sende mig nogle billeder af Lytten, det lyder som et dejligt sted.
MVH
Lennart Pedersen
lpeders...@gmail.com

Kurt B. Andersen

Det er 17 år siden, at de skrev indlægget! Der er sket meget i Gedser siden
da - og det meste er desværre negativt, da mere og mere lukker ned. Jeg er
ret sikker på, at Lytten ikke eksisterer mere.

Kurt

skrev i meddelelsen