Spam på fora

Unknown

Jeg forstår godt bajsen, (Motorcykelforum), det giver ingen mening at koste
hosting og vedligehold for så lidt aktivitet som der er på foraet nu.
Desværre vil megen information gå tabt ved en lukning :(

Muligheden er jo at vende tilbage til nyhedsgruppen dk.fritid.motorcykel,
det er jo så moderne med retro ;) og vil man ikke bruge tid på at sætte
sin news-reader op igen kan gruppen nåes gennem google-grupper.

Det udelukker selvfølgelig brug af billeder, men det virker heller ikke som
det største aktiv for tiden.

dk.fritid.motorcykel var i foråret plaget af spamindlæg, men det er der
åbenbart kommet styr på sidenhen.

Posted på www.motorcykelforum.dk også.

--
mvh
Orla Pedersen

J.C.Kløve

Jammen herre gud jemini
Orla Pedersen :)
Vi er et par stykker der er få facebook og har en dk.fritid.motorcykel gruppe, og der var dit navn kort oppe at vende, og der var kontakt osv.
Jeg håber du har det fantastisk, og skal ikke undlade at prøve at lokke dig på fjæsen og ind i gruppen, hvor mange af de gamle news-gruppe medlemmer fortsat huserer i bedste velgående :)

arm...@mc-chaufforerne.dk

Ja for fanden. Det ér sq en long time no see!
Og det er mig der fremlyste dig på FB-DFM, bl.a. i desperation over ikke at kunne finde din hjemmeside (kæde-tabellen), så der er dobbelt gensynsglæde herfra ;-)

Unknown

On Wed, 26 Oct 2016 13:41:08 -0700 (PDT), arm...@mc-chaufforerne.dk wrote:

> Ja for fanden. Det ér sq en long time no see!
> Og det er mig der fremlyste dig på FB-DFM, bl.a. i desperation over ikke at kunne finde din hjemmeside (kæde-tabellen), så der er dobbelt gensynsglæde herfra ;-)

http://www.tfv-org.dk/general/chaindat/index.php men det er nogen tid
siden den blev opdateret sidst..

Som til Kløve, alt er vel heroppe med de knubs livet nu giver, har fået en
dejlig kone og voksne bonus-unger. Og kommet (tilbage) på fjorden :-) Men
MC, det bliver godtnok for lidt.....

Unknown

On Wed, 26 Oct 2016 12:55:19 -0700 (PDT), J.C.Kløve wrote:

> [...]
> Jeg håber du har det fantastisk, og skal ikke undlade at prøve at lokke dig på fjæsen og ind i gruppen, hvor mange af de gamle news-gruppe medlemmer fortsat huserer i bedste velgående :)

Jeg har det fantastisk, også selvom jeg har kørt færre km. på mc end jeg
har roet kajak de sidste 3-4 år. Det var noget med en blodprop og nogle
"titanarmeringer" i hjertet. Lidt mere motion og mindre arbejde :)

Martin Sørensen

> Muligheden er jo at vende tilbage til nyhedsgruppen dk.fritid.motorcykel,
> det er jo så moderne med retro ;) og vil man ikke bruge tid på at sætte
> sin news-reader op igen kan gruppen nåes gennem google-grupper.

De forskellige udbydere tilbyder vist heller ikke længere nyhedsgrupper
som de gjorde i gamle dage, men så er der jo som du nævner Google eller
Sunsite som jeg formoder stadig kører.

Jeg tror at for at et forum skal fungere i dag og kunne tiltrække og
fastholde ikke-IT-kyndige, så kræver det at folk kan tilgå det fra alle
deres telefoner, tablets og PCer uden at skulle installere særlige
programmer. En app kan lige gå an, men ellers er browseren jo den
universelle vej ind, og da de fleste folk er på FB så bliver det nok
svært at opnå en kritisk masse af brugere på et alternativt forum..
Desværre må jeg sige for jeg er ikke selv på FB og kommer det heller ikke.

Jeg mener at et forum som dfm bør kunne læses af alle uden at kræve
login/password, hvadenten det foregår på FB eller Motorcykelforum.

--
Mvh. Martin