God (h)jul

Martin Sørensen

Hej allesammen,

Til dem der stadig følger med herinde i det spinkle håb om at der kommer
liv i gruppen igen - god (h)jul, hvadenten motorcyklen er stillet væk
for vinteren (som min) eller du kører hele året.

På trods af at det i morgen er juleaftensdag så er vejret stadig
relativt MC venligt med tæt på tocifrede grader visse steder i landet.
Der er derfor næppe så mange af jer der har været nødsaget til at hive
jeres Dnepr/Ural vintersidevognscykel frem endnu, medmindre i ikke har
andre køretøjer med gældende vinterforsikring. :-)

--
Mvh. Martin

Ib Jakobsen

God jul herfra.

Jeg så faktisk hele to motorcykler i går. Og det var vel og mærke ikke
hvad man kunne betegne som vintercykler. :-)

--
MVH
Ib jakobsen

@

On Fri, 23 Dec 2016 22:33:58 +0100, Ib Jakobsen <sen...@post.tele.dk>
wrote:
så en i går, det er en ægte motorcyklist, han ejer ikke en bil og
kører en masse kilometer,
min XT'er ligger brak for tiden da der skal kigges til topstykket, men
ellers er det da fint kørevejr

god jul og godt nyår til alle