Suzuki Bandit 600 erfaringer med mange km.?

lars.haeh...@gmail.com

Hejsa.
Mener at denne mc har ry for holdbarhed ud over det normale, men hvormange km kan man egentlig køre på sådan en fyr.

Jacob Bunk Nielsen

lars.haeh...@gmail.com writes:

> Mener at denne mc har ry for holdbarhed ud over det normale, men
> hvormange km kan man egentlig køre på sådan en fyr.

Jeg tror ikke den har ry for holdbarhed ud over det normale, men jeg
tror heller ikke den har særligt ry for holdbarhed under det normale.
Hvis du passer og plejer den, så kan den sikkert køre langt.

Motoren kommer fra de tidlige GSX-F, som havde problemer med pittings i
knastakslerne, men det problem er løst på Banditterne.

Jeg kørte omkring 30.000 km på en Bandit 600 fra 98 mellem 2002 og 2006.
Den havde kørt 43.000 da jeg solgte den for 7 år siden. Jeg kan se at
den sidst er synet i 2009, og der havde den kørt 62.000.

Du får nok bedre svar, hvis du har nogle mere konkrete spørgsmål.

--
Jacob | ........@
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*

efn

Har en bekendt der har 80000 på en Bandit 650 uden problemer og olieforbrug....

Per

efn wrote:
> Har en bekendt der har 80000 på en Bandit 650 uden problemer og
> olieforbrug....

Den motor er stort set uopslidelig, hvis man sørger for hyppige olieskift.
200k km er slet ikke umuligt på en Bandit.

mvh. Per

shesgot...@gmail.com