Køreskole i kbh-området??

Stig Mogensen

Hej,
Jeg er i færd med at undersøge mine muligheder for at tage et mc-kørekort,
hér til sommer. Er der nogle der kan anbefale en god køreskole? Den skulle
helst ligge på Frederiksberg, eller Københavns vestegn.....

Mvh

Stig

"An economist is an expert who will
know tomorrow why the things he
predicted yesterday didn't happen today."

Laurence J. Peter(1919 - 1990)

Lars

Hej Stig!
<snip>

. Er der nogle der kan anbefale en god køreskole? Den skulle
> helst ligge på Frederiksberg, eller Københavns vestegn.....
<snip>

Når dette spørgsmål rejser sig i denne NG er min anbefaling Ålholm
Køreskole i Valby, på Ålholm plads. De kan besøges på www.aalholm.com

Held & lykke!

/Lars
(Uden aktier i Ålholm køreskole)

Anders Majland Pedersen (Remove GNYF from address)

> Når dette spørgsmål rejser sig i denne NG er min anbefaling Ålholm
> Køreskole i Valby, på Ålholm plads. De kan besøges på www.aalholm.com

Ditto

/Anders (Også uden aktier, men godt tilfreds med undervisningen i 98)

Mikkel Thune

"Stig Mogensen" <norman...@forum.dk> wrote in message

> Jeg er i færd med at undersøge mine muligheder for at tage et mc-kørekort,
> hér til sommer. Er der nogle der kan anbefale en god køreskole? Den skulle

> helst ligge på Frederiksberg, eller Københavns vestegn.....

Jeg er i øjeblikket i gang med at erhverve pappet hos TipTop Trafik på
Frederiksberg (www.tip-top.dk). Indtil nu har der absolut ikke været noget
at klage over (bortset fra at det virker fuldstændigt omsonst med de
sindsygt mange teoritimer - men det er vel dårligt noget TipTop kan klandres
for).

Mvh Mikkel

Jesper Pedersen

Jeg tog mit pap hos TIPTOP-Trafik på Fr.Berg hvilket jeg varmt kan anbefale,
de har en kaon mc-lærer
mvh
Jesper

Michael Birck

Jeg kan også varmt anbefale Tip Top Trafik - jeg kan simpelthen ikke
forestille mig nogen bedre MC-kørelærer end Lars Jørgensen (selvom jeg jo
ikke har prøvet andre).

mvh.
Michael Birck

acti...@gmail.com

Jeg fandt den bedste køreskole i København her: http://vaelgkoereskole.dk/koreskoler/sjaelland/kbh/

Martin Sørensen

> Jeg fandt den bedste køreskole i København her: http://vaelgkoereskole.dk/koreskoler/sjaelland/kbh/

Mon ikke han har fundet en køreskole nu her 16 år senere?

--
Mvh. Martin

oz7...@gmail.com

> [...]
> hér til sommer. Er der nogle der kan anbefale en god køreskole? Den skulle
> helst ligge på Frederiksberg, eller Københavns vestegn.....

Hej Stig, der er godtnok lang tid siden detteindlæg er fra, men ikke desto mindre så> brugte jeg min gamle køreskole ASA på Godthåbsvej, super fed skole samt kørelære, og det kostede mig rundt 10.000 ialt at få taget det kort .-) mvh. Lau (Tarm)