Google グループは Usenet の新規の投稿と購読のサポートを終了しました。過去のコンテンツは引き続き閲覧できます。

MC tour for en hund...

閲覧: 229 回
最初の未読メッセージにスキップ

Flemming

未読、
2001/04/19 7:26:132001/04/19
To:
Nogen erfaringer med at tage en hund med på MC?

Hvis jeg skal nogen steder i sommerferien, så er jeg nødt til at tage
min hund med - det er en fyr på ca. 10 kg. Spørgsmålet er bare:
Hvordan f... griber jeg sådan noget an? Den har før været med i en
rygsæk (ikke på MC, altså! Dér har jeg slet ikke lyst til at have den
på en køretur), så den er ikke så besværlig endda.

Nogen, der har erfaringer med hvordan sådan en vuf kan komme på
MC-tur? Any ideas?

--
Flemming - XJ600S

Janus

未読、
2001/04/19 7:28:142001/04/19
To:
ja prop den i en 45L givi topboks, det har jeg gjort med en kat jeg skulle
køre engang (den overlevede)

Janus

Flemming <flem...@nospam.dk> skrev i en

Sand

未読、
2001/04/19 7:40:012001/04/19
To:
"Flemming" <flem...@nospam.dk> wrote in message

> Nogen, der har erfaringer med hvordan sådan en vuf kan komme på
> MC-tur? Any ideas?
..
Jeg har en bekendt, som har fået "skræddersyet" et hul i sin tanktaske,
med en læderring, så hunden kun får hovedet op af tasken. Den er
fuldstændig tosset med det, det eneste problem er, at den ud ved siden
af kåben og have frisk luft hele tiden :-)

Mvh. Sand

Janus

未読、
2001/04/19 7:31:152001/04/19
To:
ja prop den i en 45L givi topboks, det har jeg gjort med en kat jeg skulle
køre engang (den overlevede), du kan vel også bruge en tanktaske.
Janus

Flemming <flem...@nospam.dk> skrev i en

SmaRTrxxv

未読、

> Nogen, der har erfaringer med hvordan sådan en vuf kan komme på
> MC-tur? Any ideas?
>
> --
> Flemming - XJ600S

Jeg har et par gange haft en gravhund (8 kg) med ude at køre på MC, fra KBH
til nordsjælland helt oppe ved kysten.
Min kæreste havde den i en rygsæk med dens hovedet ude foroven, den var helt
pjattet med det. Efter første tur sprang den selv op i rygsækken.....

Thore Jensen
RF600R

Frank Pedersen

未読、
2001/04/19 9:08:362001/04/19
To:
Jeg så i mandags en kvinde på en gul SV650'er i Mariager. Hun havde på sin
MC en topboks med et lille hul i, og ovenpå topboksen var der monteret noget
plexiglas (lidt i stil med et kåbeglas), derved sad hendes hund i læ under
køreturen, men kunne samtidig følge med i hvad der skete under turen.
Hilsen Frank
"Flemming" <flem...@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Rune Larsen

未読、

"SmaRTrxxv" <smar...@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har et par gange haft en gravhund (8 kg) med ude at køre på MC, fra
KBH
> til nordsjælland helt oppe ved kysten.

Sådan en lille ka'l kan vel blot stripses fast til siden af stellet? ;-)

/rune

Morten Juel

未読、
2001/04/19 9:39:242001/04/19
To:
ihh det er farligt for hunden, tænk på hvad der ville ske hvis cyklen
væltede !

Mvh
Morten

Morten Juel

未読、
2001/04/19 9:38:352001/04/19
To:
rofl ;o)

Kenneth

未読、
2001/04/19 10:17:272001/04/19
To:
> Sådan en lille ka'l kan vel blot stripses fast til siden af stellet? ;-)

eller gaffa-tapes måske ?

--
Venligst
Kenneth

Flemming

未読、
2001/04/19 10:41:582001/04/19
To:
On 19 Apr 2001 13:55:11 GMT, lyn...@c.dk (Michael Lyngbøl) wrote:

>Nogle siger højre saddeltaske.
>
>(jeg har hørt om hundepensioner?)

Nejtak - ingen hundepension til mig, ellers tak... heller ikke til
hunden ;-)

saddeltaske ville være fint... bortset fra at jeg ikke har lyst til at
skære toppen af min H&B Bueaty-Box.

...ellers lyder det jo næsten som om at rygsækken skal ombygges til at
blive spændt på MC.

--
Flemming - XJ600S

Asger Steffensen

未読、

"Flemming" <flem...@nospam.dk> wrote in message

I Århus kørte der for et par år siden et par på en Nimbus med varesidevogn.
Sidevognen var modificeret med en lem bagi, og den forreste del af låget
fjernet. Forrest på vognen var monteret et stykkeplasticglas, som
viundskærm. Deri sad en Golden Retriever, med rødt tørklæde om halsen. Den
så ud til at hygge sig gevaldigt.

Asger
ZX-10

SmaRTrxxv

未読、
2001/04/19 13:55:542001/04/19
To:
"Rune Larsen" <nu...@mip.sdu.dk> skrev i en meddelelse
Enig, men kæresten ville gå med til det ;-)

--
M.v.h.
Thore Jensen

Flemming

未読、
2001/04/19 18:45:342001/04/19
To:
On 19 Apr 2001 14:43:13 GMT, lyn...@c.dk (Michael Lyngbøl) wrote:

>Mon ikke kræet vil få det lidt skidt hvis du kommer til at smide cyklen
>i et sving?

Joda, ...og kæresten... og jeg... og MC'en... ;-)

seni...@gmail.com

未読、
2020/06/04 8:57:152020/06/04
To:
> -- Jeg har en mini schnauzer (8 kg.) han sidder i en topboks som jeg har modificedet med et passende hul til hunden så han kan kigge ud, jeg har anskaffet motorbriller, han nyder hvert sekund, vi skal på campingtur, og det ser jeg ikke som et problem. vh søren og hund
> Flemming - XJ600S

新着メール 0 件