Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

"forsikrings-auktioner"??

已查看 771 次
跳至第一个未读帖子

Bo-gsxR

未读,
2003年10月8日 16:18:172003/10/8
收件人
hvor kan man købe skadede mc'er som sælges af forsikrings
selskaberene mv?
jeg har også kigget lidt på ebay og mobile, men kan kan ikk
finde nogle der er skadede :-(
( da det er til res.dele - gsxr '99 )

bo-gsxR

Mikkel Kring

未读,
2003年10月8日 16:30:092003/10/8
收件人
hej der er ellers normalt nogle stykker på mobile, jeg gar lige kigget uden
held men hæng i så dukker de op.

Kringo GSX-R 1100

"Bo-gsxR" <gs...@ofir.dk> skrev i en meddelelse

lange

未读,
2003年10月9日 02:38:062003/10/9
收件人
> hvor kan man købe skadede mc'er som sælges af forsikrings
> selskaberene mv?
I DK sælges de skadede mc i et lukket forum, hvor kun de værksteder der
repererer for forsikringsselskaberne kan byde.

Lange

Leif

未读,
2003年10月9日 09:57:232003/10/9
收件人

"Bo-gsxR" <gs...@ofir.dk> skrev i en meddelelse

De sælges her www.forsikringsbiler.dk

Men kun til de udvalgte ;-)

Reglerne kan du se på siden !

Leif

anders majland

未读,
2003年10月9日 11:23:362003/10/9
收件人
> De sælges her www.forsikringsbiler.dk
> Men kun til de udvalgte ;-)

Hvis nu en af de udvalgte læser med her kunne vedkommende måske være
interesseret i holde en "ønskeliste"... Altså at folk kunne sende ham en
email med ønsker på hvilke maskiner der skal holdes øje efter. Så kan
den udvalgte nok få en lille forretning ud af det ved at have køberne på
hånden inden han byder ... Og vi andre har en chance for at få fat i de
stumper vi mangler ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

anders majland

未读,
2003年10月9日 13:13:082003/10/9
收件人
> De sælges her www.forsikringsbiler.dk
> Men kun til de udvalgte ;-)

Hvis nu en af de udvalgte læser med her kunne vedkommende måske være

koust...@gmail.com

未读,
2016年9月1日 15:31:222016/9/1
收件人
er i stadig interesseret ?

sebastia...@gmail.com

未读,
2017年1月24日 14:15:102017/1/24
收件人
jep...

line.roege...@gmail.com

未读,
2017年2月15日 15:31:032017/2/15
收件人
Mange, mange år siden jeg sidst har brugt gruppen.
Nogen der kom videre med denne ide?

hjal...@gmail.com

未读,
2018年7月24日 23:01:462018/7/24
收件人
onsdag den 15. februar 2017 kl. 22.31.03 UTC+2 skrev line.roege...@gmail.com:
> Mange, mange år siden jeg sidst har brugt gruppen.
> Nogen der kom videre med denne ide?

hej jeg søger campingvogne nogen som kan hjælpe med links til forsikrings campingvogne
0 个新帖子