Jeg skal til Mallorca til august og havde en ide om at komme ud og fiske
Biggame, når konen har fået nogle lommepenge, har prøvet det på Tenerife,
Men jeg kan s.... ikke rigtigt finde noget på nettet.
Kender i nogle både der sejler ud ? Måske skulle man tale med Riboe, er han
på ferie eller ?
Michael
hvad med det her og god tur
http://www.tramuntanatours.com/fishing.html
vh Ole
"Michael Tidemand" <michael.tide...@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:6OCdnepHttnkw-PV...@giganews.com...