ekkolod

al-fi

Jeg eftersøger et godt sted at handle, når jeg skal ud at investere i et nyt
ekkolod.
Jeg har overvejet at at købe et Eagle ultra classic-har nogen erfaringer med
dette??
eller er der nogen, der har et brugt ekkolod til salg??

hilsen Allan Kramer

Erik Munck

Prøv TOPDANE

Muncken

al-fi <al...@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8a8seo$snd$1...@news.inet.tele.dk...

Soren Kjaer Nielsen

Hej.

Hvis du vil have super ekkoloddet til fiskeri køb da et Simrad EQ32 TFT, se
på:
http://www.simrad.dk/

Søren

mejr...@gmail.com

Jeg har lige sat 1 til salg på gruppen "Tursejlads Motorbåd" med en mindstepris på kr. 250 budrunde til og med i morgen søndag 10 maj.