Vadestav

Jan kehlet

Er der en god opskrift på en vadestav ? så hører jeg gerne om den.

Fly line

Jan

Henrik Egeberg Nielsen

Jan kehlet wrote:

> Er der en god opskrift på en vadestav ? så hører jeg gerne om den.

Hej Jan

Prøv at kig på følgende http://www.idg.dk/mj/tacktech/staff.htm

/Henrik

poul....@gmail.com

Den onsdag den 10. september 1997 09.00.00 UTC+2 skrev Henrik Egeberg Nielsen:
Øv, linket virker ikke,,,

Peter Lauridsen

Den tirsdag den 9. september 1997 09.00.00 UTC+2 skrev Jan kehlet:
> Er der en god opskrift på en vadestav ? så hører jeg gerne om den.
>
> Fly line
>
> Jan

Undskyld, men hvad er en "vadestav" og hvad bruges den til? Når man googler "vadestav" vises teleskopiske stokke.