IC4 til Svendborg

Sławomir Wers

Hvad er status på Tog IC4 MOD Svendborg fra Odense?
Hvad hvorfor ikke kører IC4 ikke kører mellem Odense- Svendborg ?
Hvad er sket med den tog og hvad er problem.
Er det er langsom er langsom døre?

Jørgen Nielsen

Slawomir Wers skrev:
> Hvad er status på Tog IC4 MOD Svendborg fra Odense?
> Hvad hvorfor ikke kører IC4 ikke kører mellem Odense- Svendborg ?

Så vidt jeg kan se, kører IC4 kun på Svendborg banen når der mangler
Desiro tog
<http://www.fyens.dk/faaborg-midtfyn/IC4-tog-ny-fast-vikar-paa-Svendborgbanen/artikel/2683497>

Svendborgbanen sent søndag og mandag aften den 9. og 10. november:
Togbusser i stedet for aftens sidste tog fra Svendborg
<http://www.dsb.dk/Global/Trafikmeddelelser/DSB/Planlagte%20%C3%A6ndringer/K%C3%B8replan%20sag%204581Svg-Od%20NE%209.-10.11.2014.pdf>

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]