airbrush

Peter

Hej i gruppen

Jeg skal bruge en airbrush til rep. af små steder og stenslag på vores
biler, og har fundet denne kompressor
http://www.biltema.dk/da/Vaerktoj/Trykluft/Varktoj/Airbrush/Minikompressor-MC-90-17370/

og dette airbrush sæt
http://www.biltema.dk/da/Vaerktoj/Trykluft/Varktoj/Airbrush/Airbrush-sat-15196/

Er der nogen der kender sættet, og er det noget jeg kan bruge?

Peter

PS.: Sættes skal bruges til almindelig bil maling, både metal og alm. , samt
måske også
til top lak, alt på vandbasis.

Erik Olsen

Peter wrote:

> Jeg skal bruge en airbrush til rep. af små steder og stenslag på vores
> [...]

Kompressoren er uden beholder, og airbrushen er noget billigt skrammel
som ikke er navnet værdigt. Men det kan da godt være at det kan løse den
opgave du har. Med den beskedne pris kan du prøve ad. Dur det så ikke,
kan du bare smide det ud og købe noget bedre.

Jeg har desværre kun erfaring med airbrush og kompressor til
modelbygning
http://www.modelbaneteknik.dk/model/mal/sprm.htm

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Peter

"Erik Olsen" <erik....@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
Tja, der er jo ikke den store prisforskel op til denne:
http://goo.gl/thH8qQ

Peter