Nye hjul til Heljans E-maskine

Elgen

Jeg har fået de nye Heljan hjul til E-maskinen og testet dem - læs
mere på min blog www.emjblog.dk

:o)

laurse...@gmail.com

Hej Erik.
Det var vel ikke muligt, at du lukkede op for din hjemmeside om modeltog? Jeg husker den som helt vildt god! Lige nu står jeg med en E-maskine, som jeg skal have skiftet hjul på, og jeg har hørt, at du i sin tid lavede en super beskrivelse af den proces. Jeg kan for eksempel ikke få skjoldet af tenderbunden, så jeg kan få hjulene ud. Bedste hilsener

Henrik fra Lisbjerg