Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Er denne gruppe død?

28 views
Skip to first unread message
Message has been deleted

Carsten Stage

unread,
Jan 30, 2012, 4:02:11 PM1/30/12
to
Den 30-01-2012 21:55, A.Larsen. skrev:

> Ville bare lige tjekke om gruppen er død.

Ikke helt - blot 1½ måned uden indlæg...


--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Message has been deleted

Carsten Stage

unread,
Jan 30, 2012, 4:23:44 PM1/30/12
to
Den 30-01-2012 22:19, A.Larsen. skrev:

> OK, tak, har tilmeldt mig idag, så ville lige sikre mig, at den ikke
> var død.

Havde egentlig selv forventet at der ville være mere liv i
vinterhalvåret - men den holdt ikke stik. ;)

Allan S. Olsen

unread,
Jan 30, 2012, 4:54:11 PM1/30/12
to
> Havde egentlig selv forventet at der ville være mere liv i
> vinterhalvåret - men den holdt ikke stik. ;)

Tidligere var der nu også temmelig stor trafik hér i vinter halvåret.
Men jeg har en mistanke om at de fleste brugere, er rykket ud på nogle af
nettets andre tilbud.

Det være sig sporskiftet.dk, jernbanen.dk etc.
Der er (desværre) kommet et hav af tilbud, hvilket har betydet at brugerne
nu er spredt for alle vinde.
Nogle er et sted, andre et andet sted, nogle flere et tredje og nogen er
flere steder på een gang.

Om det så er godt eller skidt, er jeg sikkert ikke den rette til at svare
på.
Men jeg kan blot konstatere, at de med den store kompetance og viden, i dag
er spredt for alle vinde, hvor de tidligere var her - på godt og ondt.

Nu kan man så istedet, hvis man lyster dette, søge ude på det store udbud og
måske være heldige at finde en der kan komme med den hjælp man efterspørger.
Måske er man heldig, men IMHO så er chancen minimeret, som det ser ud i dag,
hvis ikke man er med alle steder.
Og jeg kender langt fra alle steder og gider egentligt heller ikke søge
efter dem.

Det var nemt da nyhedsgrupperne var eneste sted hvor fagfolk mødtes og nu de
er væk, så går livet videre på trods.

Men jeg hyggede mig den tid, hvor der var liv og glade dage hér.
Og deltog ind imellem også aktivt, selvom det ikke skete så tit.


Hilsen Allan


Carsten Stage

unread,
Jan 30, 2012, 5:30:05 PM1/30/12
to
Den 30-01-2012 22:54, Allan S. Olsen skrev:

> Det var nemt da nyhedsgrupperne var eneste sted hvor fagfolk mødtes og nu de
> er væk, så går livet videre på trods

Desværre er det symptomatisk for de danske usenetgrupper, med få
undtagelser. :(

Erik Olsen

unread,
Jan 31, 2012, 2:03:15 AM1/31/12
to
Carsten Stage wrote:
> Den 30-01-2012 22:54, Allan S. Olsen skrev:
>
>> Det var nemt da nyhedsgrupperne var eneste sted hvor fagfolk mødtes
>> og nu de er væk, så går livet videre på trods
>
> Desværre er det symptomatisk for de danske usenetgrupper, med få
> undtagelser. :(

I har åbenbart ikke brug for nyhedsgruppen siden I ikke bruger den.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Allan S. Olsen

unread,
Jan 31, 2012, 5:07:26 PM1/31/12
to
> I har åbenbart ikke brug for nyhedsgruppen siden I ikke bruger den.
>
> --
> Venlig hilsen/Best regards
> Erik Olsen

Den køber jeg ikke.
Jeg lever efter devicen: Læs og lær.

Men siden ingen spørger, så lærer jeg heller ikke noget.
Og ja, jeg har ingen spørgsmål selv lige pt.
Og får jeg nogen, så skal jeg gerne skrive om det her.

Så det må erkendes, at det er alle de andre der ikke bruger nyhedsgruppen
(mere).

Og så er vi tilbage ved start, hvor tilbageblevne brugere efterlyser
aktivitet i gruppen.
Og svaret er stadig: de er skredet andre steder hen - tror jeg.

For ellers var der helt sikkert mere aktivitet her.


Allan


Klaus D. Mikkelsen

unread,
Jan 31, 2012, 11:54:31 PM1/31/12
to
"Allan S. Olsen" skriver:
>
> For ellers var der helt sikkert mere aktivitet her.

Eller vi har ikke så meget at spørge om som dig.


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.dk
Min egen hjemmeside: http://www.moppe.dk
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk

Allan S. Olsen

unread,
Feb 1, 2012, 3:32:08 PM2/1/12
to
> Eller vi har ikke så meget at spørge om som dig.
>
>
> Klaus

Måske, det kan tænkes !

Allan


0 new messages