S: Long MY 1101 2-skinne mint condition - HBO 2.000 kr.

Villum Sejersen

Hej

Fornylig var jeg til Store byttedag i Tømmeruphallen ved Kalundborg.

Jeg fik imidlertid ikke solgt min MY (købt fra ny i 1966), måske fordi
en af dem der kiggede på, sagde at jeg ikke måtte gå under 2.000 kr., og
det var der åbenbart ingen af de tilstedeværende der ville matche.

--
med venlig hilsen
Villum Sejersen

Klaus D. Mikkelsen

Villum Sejersen skriver:

> Jeg fik imidlertid ikke solgt min MY (købt fra ny i 1966), måske fordi
> en af dem der kiggede på, sagde at jeg ikke måtte gå under 2.000 kr., og
> det var der åbenbart ingen af de tilstedeværende der ville matche.

Måske fordi dem der var der, var interesseret i modeltog og ikke noget
gammelt pynt til at stå på hylden?

For 2000 kroner kan man få en model der kører meget bedre end en gammel
Long MY, har ordentligt lys ogm ed lydfunktioner (hvis man ønsker sådan
noget).

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk