MVH
Lars
Kan det også lade sig gøre med en gammel birkestub (de spreder sig vist
meget under jorden...)
>Det skal helst være en meget hurtig proces!!
Stubfræsning, find en anlægs gartner og hør om han gør det.
--
MVH. Martin
Sønderborg
NB.: Pil ikke ved min e-post adresse.
læs om hjemmefødsel på foedhjemme.dht.dk
> Det skal helst være en meget hurtig proces!!
Det lyder måske som "overkill" - men vi har fået en _meget_ stor
taks-stub op vha en sprængningsekspert ...
Et par dynamitstænger (ikke som på film bare rolig - der er faktisk
ikke engang noget "boom" ;o)
Det var _meget_ hurtigt og for vores rygge aldeles smertefrit -
stubben kunne slæbes væk uden yderligere vrøvl.
Jeg har tlf og adr på ham - hvis du er interesseret ;o)))
--
...........Life is a journey - not a destination...............
...........Life is a process - not a principle.................
.......A mystery to be lived - not a problem to be solved......
heidi...@image.dk http://www.image.dk/~dolphinc/
Held og lykke.
Jesper
> Hvad koster sådan noget sprængning?
Jeg har sendt dig en mail - med hans telefon, mail m.m.
> Kan det også lade sig gøre med en gammel birkestub (de spreder sig vist
> meget under jorden...)
Jeps - os' en gammel birkestub kan han fjerne - der er noget (for os
ufarlig) gas i det sprængstof, han bruger - der forsvinder fra luften
efter et par minutter men efterlader noget i rodstumperne - som så
rådner væk ;o)
Måske skal I ikke alene "trutte", men også "grubbe", hvis I går så radikalt
til værks :-)
>
>Held og lykke.
>
>Jesper
Selv held og trut
Venligst Astrid Vest
Det afhænger af hvem I bestiller til det?
Vi havde en ude og flere ca. 20 træstubbe (det blev lige knap 5000 kr. incl.
moms).
Han havde sin fræser med på sin anhænger og den fyldte ikke meget mere end
en stor almindelig havefræser og fungede næste på samme måde.
Dvs. der ikke store dybe spor efter traktorkørsel, kun mindre spor med knap
1 meters hjulmellemrum.
Og den kunne også fjerne selv særdeles store stubbe (ø 100 cm).
Mvh
Erik