Nogle der ved et sted online man kan købe køkkenskabs hængsler, dem til
køkkenskabe. MEN, det jeg skal bruge skal ikke være til "indboring", de skal
skrues på en flad plade på begge sidder??
Kasper
Du kan da lige kigge hos Silvan. Jeg købte ihvertfald et "vandret"
hængsel (det monteres i toppen af køkkenskabet) som ligger flat på både
skab og låge. Har dog ikke kigget på deres andre hængsler.
Ellers må du jo igang med overfræseren + en skabelon. Det er skam
overkommeligt når sidstnævnte er færdig.
--
Mvh, Kim Voss Schrader
Hvorfor overfræser?
Jeg mener, at et bor (måske 25mm?) klarer sagen.
Mvh
Kaj
Jeg er bare bange for at center bor/spids kommer igennem fronten, syntes
ikke umilbart der er så meget matrieale tilbage
Kasper
Mvh. Jørgen.
Ellers brug et forstner bor, de har ikek en ret stor spids:
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=6125&Grp=&n=10
--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....
Så kan det være vi andre ikke skal holde i kø i evigheder.