Fluerne er ligeglade med insektfanger

Kragelund

Hej alle,

Vi er så heldige at bo i nærheden af en rideskole - det betyder at når
varmen begynder at komme, så kommer der også en del fluer.

Sidste år købte jeg en elektrisk insektfanger i håbet om at fluerne så ville
grille sig selv. Den jeg købte var fra Bilka, men ligner både i udseende og
effekt denne:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8285&n=30100

Insektfangeren tager også både myg og andre insekter, men fluerne er
fuldstændige ligeglade. Imens jeg skriver dette, har jeg en cirkulerende i
stuen, imens insektfangeren står med sit blå lys et par meter væk.

Hvorfor tiltrækkes fluerne ikke? Vil man kunne skifte lyskilden til noget
anden der 'virker bedre' på fluer?

Er der nogen af Jer andre som rent faktisk har en elektisk insektdræber som
fluerne kan lide?

På forhånd tak,

Jakob

Hauge

Kragelund wrote:
> Er der nogen af Jer andre som rent faktisk har en elektisk
> insektdræber som fluerne kan lide?

Desværre ikke, jeg, og mange andre jeg kender, har oplevet det samme som
dig. Der er desværre kun fluepapir der virker, da de går efter råddenlugt og
ikke lys, som myg og andre natbaskere gør.

Mvh Hauge

Tove Krieger

In news:49de5b17$0$15890$edfa...@dtext01.news.tele.dk,
Hauge <ha...@CUTsmart-tech.dk> typed:

Det er faktisk rigtigt. Jeg har også haft en el-insektfanger og fluerne (og
myggene - øv) er totalt ligeglade. Man kan derimod få nogle fluestrips til
at sætte på vinduerne. De er rimeligt effektive.

Jeg bryder mig ikke så meget om de klistrede fluefangere der hænger ned fra
loftet. De er ulækre, men egentlig også ret effektive. :-)

Der er et skønsomt udvalg på dette link.:

http://www.skadedyrshop.dk/catalog/index.php?cPath=81_118

--
Venlig hilsen Tove :-)
Beware of people who dislike cats

Asbjørn M. Nielsen

Kragelund skrev:
> [...]

> Sidste år købte jeg en elektrisk insektfanger i håbet om at fluerne så
> ville grille sig selv. Den jeg købte var fra Bilka, men ligner både i

Den har jeg. Den virker udmærket. Tager de fleste fluer.

> [...]
> fuldstændige ligeglade. Imens jeg skriver dette, har jeg en
> cirkulerende i stuen, imens insektfangeren står med sit blå lys et par

Hvordan er den placeret?

> Hvorfor tiltrækkes fluerne ikke? Vil man kunne skifte lyskilden til
> noget anden der 'virker bedre' på fluer?

Det gør de også. Nu ved jeg ikke om det er samme slags rør der er i den
fra Bilka.

> Er der nogen af Jer andre som rent faktisk har en elektisk insektdræber
> som fluerne kan lide?

ja.

--
Med venlig hilsen
Asbjørn M. Nielsen

Asbjørn M. Nielsen

Hauge skrev:

Den virker hos mig.

Armand

Asbjørn M. Nielsen skrev:

> Den virker hos mig.

???
Gad vide hvorfra at Kragelunds fluer har skaffet sig deres RayBan's? ;-)

--
Armand.

Kurt Hansen

On Thu, 9 Apr 2009 22:24:25 +0200, Kragelund wrote:

> [...]
> anden der 'virker bedre' på fluer?
>
> Er der nogen af Jer andre som rent faktisk har en elektisk insektdræber som

Den effektive, billige gode, gamle metode: to stykker masoniteplade; du
anbringer kreaturet på den ene og klasker den flad med den anden. ... og
sådan bliver du ved, indtil der ikke er flere.

Gik det for hurtigt? Skal jeg gentage opskriften langsomt med undertekster?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Kragelund

"Asbjørn M. Nielsen" <asb...@lite.invalid> wrote in message

> Hvordan er den placeret?

Jeg har forsøgt en del forskelligt. Blandt andet hængende i loftet i de
medfølgende kæder. Den har også stået på gulvet - resultatet er det samme.

Hvordan er din placeret?

> Det gør de også. Nu ved jeg ikke om det er samme slags rør der er i den
> fra Bilka.

Det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men de ligner hinanden utroligt
meget.

Kragelund

"Armand" <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote in message ne

> ???
> Gad vide hvorfra at Kragelunds fluer har skaffet sig deres RayBan's? ;-)

Tjaaaeee... de er jo vokset op på en rideskole, hvor der sikkert er en masse
lysstofrør. Der ligger garanteret en rayban pusher :o)

tobi

"Kragelund" <SPAM@NO_SPAM_kragelund.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ville grille sig selv.> Insektfangeren tager også både myg og andre
> insekter, men fluerne er fuldstændige ligeglade.

Jeg har tidligere haft en mælkeproducent med åben mødding forholdsvis tæt på
matriklen.
Det gav rigtig mange fluer ;-)

Hvis du ikke bliver tilfreds med din fluefanger, kan du måske overveje
insektnet:

http://www.fluenet.dk/

Tom

Asbjørn M. Nielsen

Kragelund skrev:

> Jeg har forsøgt en del forskelligt. Blandt andet hængende i loftet
> i de medfølgende kæder. Den har også stået på gulvet - resultatet er
> det samme.

> Hvordan er din placeret?

Min står i vinduet hele tiden. Jeg tror at fluer går efter det stærkeste
lys og det må dagslyset være og når "flueristeren" står i vinduet rammer
de tit den og bliver ristet.

Henning Lund

Kragelund <SPAM@NO_SPAM_kragelund.com> skrev:

> Er der nogen af Jer andre som rent faktisk har en elektisk
> insektdræber som fluerne kan lide?

Jeg har to af Haralds de bedste, de fungerer perfekt.
Selvfølgeligt er virkningsgraden højest om aftenen hvor det er
mørkt, om dagen er der jo mere lys ind ad vinduet som så
tiltrækker dem. Jeg har placeret den ene af risterne i en mørk
gang op til nogle værelser, og den anden i forgangen hvor der
heller ikke er så meget dagslys. Jeg klager ikke.

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
http://ejerforeningenlemvigferiecenter.dk/
FJE...@lite.dk

Mads Kristiansen

"Kurt Hansen" <ku...@fjerndettetowle.dk> skrev i en meddelelse

LOL
Ellers et morsomt indlæg :o)
Ha ha

Kan vi få en tegning??? Og hvad med tykkelsen?

Mvh
Mads

Kurt Hansen

On Fri, 10 Apr 2009 16:44:23 +0200, Mads Kristiansen wrote:

> LOL

> Ellers et morsomt indlæg :o)
> Ha ha
>
> Kan vi få en tegning??? Og hvad med tykkelsen?

Tykkelsen af fluen er ikke så kritisk. Dog bør klaskning af eksemplarer med
en livvidde over 20 mm (f.eks. gravide spyfluer, eller smællerfede
bodegafluer) foregå i et flisebeklædt lokale, f.eks. et tysk bordel.

At fange en flue er nemt. Faktisk kan man dårligt undgå det; søg blot på
Google efter "to catch the flue" og du vil få overvældende mange hits.

Bor man nabo til en mark med køer, kan 2-pladesystemet dog forekomme
ineffektivt. I stedet for to små plader, kan man i stedet save en stor
plade, 60 x 100 cm, bore to 4 mm huller i den ene kant på den korte led og
sætte en snor i, så man kan hænge den om halsen. Tidligt om morgenen, mens
der endnu er dug på græsset, udser man sig en summende kokasse og så kaster
man sig forover i en fremadskridende bevægelse og rammer man kokassen
optimalt, vil man være ca. en million fluer kvit på een gang. Så kan den
tapre skrædder godt gå hjem at lægge sig! Masonite bør herefter optages på
FN's liste over kasseødelæggelsesvåben!

Må jeg benytte lejligheden til at advare mod overdreven brug af den spanske
flue. Den kan anvendes udvortes, såvel som indvortes og har bl.a.
blæretrækkende effekt, men så lidt som 0,6 gram er dødelig dosis! Netop den
blæretrækkende egenskab er årsag til, at den spanske flue af EU ved
direktiv 76/768/EØF af 27. juli 1976 blev totalt forbudt som
bestanddel i kosmetiske midler.

Berømtheder, som f.eks. H. C. Andersen, benyttede ofte den spanske flue. Af
hans almanak for efteråret 1838 lyder i uddrag:

6. september: kjølende Pulver. Gaaet som i en Døs.
10. september: Ildebefindende.
11. september: Vandet 10 Grader (før jeg kom deri Syg).
14. september: Tandpine.
16. september: Om Natten spansk Flue.
19. september: Tandpinen vedbliver, dog i Vandet; forkjølet.
20. september: Patient, holdt mig inde.
21. september: Hæs. Er uroelig. Puls.
22. september: Ikke rask.
25. september: Ikke vel. Spansk Flue i Nakken.
26. september: Fluen har trykket Hul paa min Ryg.
28. september: Flue bag Øret.
30. september: En dum Tandpine.
1. oktober: Tandsmerte den forrige Nat saa jeg i Dag lider og faaer Opiums
Draaber.

Armand

Kurt Hansen skrev:

> Tykkelsen af fluen er ikke så kritisk. Dog bør ............

- - - Som at hælde bensin på et bål! :-)

--
Armand.

Armand

Kurt Hansen skrev:

> ....... Masonite bør herefter optages på

> FN's liste over kasseødelæggelsesvåben!

Kasse(!)-ødelæggelsesvåben? KO-kasse ødelæggelsesvåben?? ;-)

--
Armand.

glarmes...@mail.dk

Jeg fanger masser af fluer med disse fangere. Jeg har dem tændt om natten..
De blive også lokket til at de andre døde dyr, så undgå rengøring, lig evt et lille bitte stykke spegepølse til at lokke på kødlugten

michael...@gmail.com

Hej

Vi har forhandlet elektriske insektfangere i en årrække.
Uden at skulle gøre andres produkter ringere i forhold til vore egne, så er tendensen klar - man får, hvad man betaler for !
Der er utrolig stor forskel på insektfangere pga. strømstyrken og kvaliteten af UV-lysrørene.
Tager man f.eks. den elektriske fluefanger - Euro-kill på vores hjemmeside http://fly-add.com så har denne model været forhandlet i hele Europa de sidste 20 år - uden reklamtioner.

Dog skal man have for øje at stikfluer ikke tiltrækkes af UV lys. Men det er ikke dit problem her.

Ellers kan der sprøjtebehandles med et langtidsvirkende middel, der hverken lugter eller er farligt. Virker fremragende. http://chrisal.dk

Mvh

Michael

David Eriksen

Den 22-03-16 10:33, michael...@gmail.com skrev:
> Den torsdag den 9. april 2009 kl. 22.24.25 UTC+2 skrev Kragelund:

7 år gammelt opslag :-(

> Vi har forhandlet elektriske insektfangere i en årrække.

Gruppen er IKKE til rekvalmer

--
David Eriksen

Preben Bech Badstue

Det er til at få kvalme af de mange fluer! Væk med dem!
Aksel

Søren Mejlhede

Man kan lægge lidt hunde/katte tørforder i bunden(der hvor de dødedyr opsamles), og vande det lidt. Det øger effekten voldsomt. -
/rådenskab/mad

dardar Dar

Jeg købte denne elektriske fluefanger fra

https://gavek.dk/product-category/elektrisk-fluefanger-der-virker-bedst-i-test/

Jeg synes, det er bedst på markedet. Jeg plejede at have fluer og insekter flyvende rundt om dagen og natten. men mit liv er fredeligt efter det. tak

Jørgen Nielsen

Ingen information om firmaet... et så useriøst sted tør jeg ikke
handle.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Martin Larsen

https://gavek.dk/about/

--
tv4ever.dk
bedrevejr.dk

Jørgen Nielsen

søndag, 08-08-2021, Martin Larsen skrev:

> https://gavek.dk/about/

Det var ikke noget jeg kunne finde den dag.
Nu er der også oplysninger i bunden af forsiden.

I toppen af about siden står der
"�� 9.38376 anmeldelser | TrustScore 4,9"

Men ingen anmeldelser på https://dk.trustpilot.com/review/gavek.dk

Martin Larsen

On 08.08.2021 16.47, Jørgen Nielsen wrote:

> Men ingen anmeldelser påhttps://dk.trustpilot.com/review/gavek.dk

Ja det ser godt nok meget suspekt ud. Burde vel meldes til Trustpilot.

--
tv4ever.dk
bedrevejr.dk

Klaus J�rgensen

Jørgen Nielsen formulated the question :
Delvis navnesammenfald mellem domæneejeren og den der anbefaler dimsen.

--
/klaus

Anders Sørensen

Og samme adresse og telefonnummer. :-/

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

gregorio ferens

Buy counterfeit money $10, $20, $50, $100(Safe and Secure), We produce just the best quality counterfeit banknotes for sale on the market. These notes contain ALL security features.
Website: https://www.getdollarbills.com/
in...@getdollarbills.com
Telegram ID: getdollarbills
whatsapp: +1 (505) 510-2084
email: ferensgr...@gmail.com
https://getdollarbills.com/fake-money-for-sale-online/
https://getdollarbills.com/best-fake-money-for-sale/
https://getdollarbills.com/fake-counterfeit-money-for-sale/
https://getdollarbills.com/super-undetectable-counterfeit-money-for-sale/
https://getdollarbills.com/where-to-buy-legit-counterfeit/
https://getdollarbills.com/undetectable-counterfeit-money-for-sale/
https://getdollarbills.com/undetectable-fake-money-for-sale/
https://getdollarbills.com/buy-high-quality-counterfeit-money-online/
https://getdollarbills.com/buy-undetectable-counterfeit-money-online/
https://getdollarbills.com/counterfeit-money-for-sale/
https://getdollarbills.com/high-quality-undetectable-counterfeit-banknotes/
https://getdollarbills.com/buy-counterfeit-money-online/
https://getdollarbills.com/legit-counterfeit-money-for-sale/
https://getdollarbills.com/
https://getdollarbills.com/counterfeit-banknotes-for-sale/

https://getdollarbills.com/how-to-buy-counterfeit-money-online/
https://getdollarbills.com/super-undetectable-counterfeit-money-for-sale/
https://getdollarbills.com/where-to-buy-legit-counterfeit/
https://getdollarbills.com/where-to-buy-the-best-counterfeit-money/

parkson rex

Buy Money Bills is the name people call when looking to
buy counterfeit money online. Buy Money Bills is a game
changer in the counterfeit money business. Buy the best
quality undetectable counterfeit 5/10/20/50/100 Euro,
Pounds, and USD bills with watermarks and security thread.
We offer the best quality banknotes at good retail
and bulk prices.

Buy Counterfeit USD Dollar Online
Buy Counterfeit British Pounds online
Buy CAD $10 bills online
Buy counterfeit money dark web
Buy Counterfeit 10 US dollar bills
legit counterfeit money for sale
Buy Counterfeit Money Online
Buy undetectable counterfeit Banknotes
Buy fake euro banknotes online
Authentic counterfeit money for sale
Fake Pounds Online

Contact us via

Website ... www.buymoneybills.com
Whatsapp number... +1 (918) 280-9526
Home Page... https://www.buymoneybills.com

Anthony Jack

Do you like guns, and are you thinking of buying a firearm to hunt, but you don't know which one to decide on? It usually happens the first time you search buy firearms online, so Legit Arms shows you everything related to this world to help you decide on the one that best suits your
taste and needs. Please feel free to visit our website https://legitarmsdealer.com/

Anthony Jack

If you are a state licensed medicinal or recreational carts shop or delivery service in the US,
Cake carts shop wants to service your patients and customers please contact us below https://cakecartsforsale.odoo.com/

Anthony Jack

On Tuesday, January 24, 2023 at 2:36:42 PM UTC-8, Anthony Jack wrote:
> If you are a state licensed medicinal or recreational carts shop or delivery service in the US,
> Cake carts shop wants to service your patients and customers please contact us below https://cakecartsforsale.odoo.com/

Martin Jakobsen

Yderst interessant tråd. Det er bare ærgerligt, at der er gået ged i den. Jeg er selv i skadedyrs-branchen, så det er netop denne slags indhold, jeg leder efter på nettet. For ikke at nævne gode dialoger. Jeg har dog aldrig arbejdet med mygge-artikeler, men overvejer at træde ind i markedet snarest muligt. I øjeblikket er vi i gang med at sikre vores markedsandel indenfor rottefælder og musefælder. Det skal blive spændende at se, hvordan det kommer til at gå. Se evt. vores nye hjemmeside her https://rottefaelder.dk/. Gode råd og kritik modtages gerne, tak.

VH Martin fra https://domaeneguide.dk/.

Vivek Tank

Thank you for useful information. I've already bookmarked your website for future update.

Warm regards,
Vivek Tank
[https://www.verzdesign.com/]
(Motivational Speaker)

Автозапчаст - СПАКСЕРВИС

среда, 13 сентября 2023 г. в 09:45:15 UTC+3, Vivek Tank:
https://spacser-shop.com.ua/
https://spacser.com.ua/
https://spacservis.blogspot.com/
https://spacser.blogspot.com
https://pagerankplay.blogspot.com
https://elsiup.blogspot.com
https://donmebel.blogspot.com
https://double-video.blogspot.com
https://auto-vin.blogspot.com
https://www.skrepka.top/
https://linkkicks.blogspot.com
https://150sitemaps.blogspot.com
https://city-distance.blogspot.com
https://club-uncos.blogspot.com
https://shop.skrepka.top
https://rss.skrepka.top
https://catalog.skrepka.top/
https://tir-kamaz.blogspot.com
https://spacser.ru/
https://dmoz-catalog.blogspot.com
https://petroleum-groups.blogspot.com
https://servis-centr-sto.blogspot.com
https://analytics.skrepka.top
https://webtraffic.skrepka.top
https://ride-website.blogspot.com
https://sogou-blog.blogspot.com/
https://blogs-gmail.blogspot.com/
https://blogs-yahoo.blogspot.com/
https://coccoc-blog.blogspot.com/
https://blogs-baidu.blogspot.com/
https://blogs-seznam.blogspot.com/
https://blogs-windows.blogspot.com/
https://rambler-blogs.blogspot.com/
https://reddit-blogs.blogspot.com/
https://yandexwww.blogspot.com/
https://bingwww.blogspot.com/
https://news-senz.blogspot.com
https://52cocktail.blogspot.com
https://blogs-notebook.blogspot.com
https://sports-new-portal.blogspot.com
https://cooking-at-home-is-easy.blogspot.com
https://one-webtraffic.blogspot.com
https://anele-shop.blogspot.com
https://intool-shop.blogspot.com
https://disofet.blogspot.com
https://xxx-europe.blogspot.com
https://valide-store.blogspot.com
https://fundme-website.blogspot.com
https://help-opencart.blogspot.com
https://need-ua.blogspot.com
https://epizy-com.blogspot.com
https://led-group.blogspot.com
https://xbet-group.blogspot.com
https://vidikhd.top/
https://4k.vidikhd.top/
https://rinapro.com.ua/
https://vidikhd.blogspot.com/
https://xcei.my1.ru
https://cryptocurrency-news.ucoz.org
https://cyber-catalog.ucoz.org
https://technology.ucoz.club
https://yukaz.ucoz.club
https://auto-vin.ucoz.club

cj Dyson

Firearms for sale, We offer the best firearm's you'll find online at very affordable prices. Buy the best firearms for sale online.https://legitarmsdealer.com/

ArRaj Editz

http://blinkingcursor.org/gr.pl?p=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F&r=%5B%5D&w=412&h=732
http://cofind.jondron.net/frshowresource.php?uid=anon&pwd=&tgid=26&tid=5258&qid=23&quality=&show=all&page=160&searchstring=&returnto=&perpage=20&order=&expired=&resid=1139&url=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://ezra....@italianculture.net/redir.php?url=https://www.prospertyrealestate.com/
http://freevideo-freefoto.cz/gallery_out.php?id=9458&cId=41&url=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.allbeaches.net/goframe.cfm?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.buyclassiccars.com/offsite.asp?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.div2000.com/specialfunctions/newsitereferences.asp?nwsiteurl=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.diversitybusiness.com/SpecialFunctions/NewSiteReferences.asp?NwSiteurl=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.greekspider.com/target.asp?target=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.indiaserver.com/cgi-bin/news/out.cgi?url=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.installsite.org/cgi-bin/frames.cgi?url=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.linkestan.com/frame-click.asp?url=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.robertlerner.com/cgi-bin/links/ybf.cgi?url==https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.saglikeczanesi.com.tr/link.php?marka=Kizir%20Software%20Designer&url=prospertyrealestate.com%2F
http://www.senoleczanesi.com.tr/link.php?marka=Hobby&url=prospertyrealestate.com%2F
http://www.sterba.com/leave/goodbye.cgi?url=prospertyrealestate.com%2F
http://www.travelandliving.com.au/partners.php?link=https://www.prospertyrealestate.com/
https://easteregghuntsandeasterevents.org/easter.php?URL=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.businessnation.com/legalforms/go.cgi?&url=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.ecclaw.net/viewlinks.php?page=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.fashionblognews.com/res/navbar10/navbarb.php?ac=to&ul=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.karts.nl/link.php?url=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.paulis.de/frame/?url=//prospertyrealestate.com%2F
https://www.streetstylenews.com/res/navbar10/navbarb.php?ac=to&ul=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.talentassoc.com/cgi-bin/FrameIt.cgi?url=https%3a%2f%2fwww.prospertyrealestate.com%2F%2F
http://custombrickandstonemasonry.localcustomersonline.com/wp-content/plugins/ivcm-coupon-revealer-plus/includes/ivcm-coupon-inline.php?url=https://www.prospertyrealestate.com/
http://fer.kgbinternet.com/webcams/offset.jsp?url=prospertyrealestate.com%2F&linkpagina=&offsetvertic=62&offsetorizz=8&altezza=500&larghezza=648&nomecam=ISAVIG&citta=Savignano%20sul%20Rubicone&titolo1=La%20spiaggia&titolo2=
http://oc.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://of.parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://resources.html6.com.ru/preview/?productID=234&demo=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://two.parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://web.fullsearch.com.ar/?url=https://www.prospertyrealestate.com/
http://wistfulvistas.com/africa_safari/ifensterv.php?https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.b.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.blackhawkcounty.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.channe.parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.deraibali.com/portfolio-detail.html?link=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.dinner.party.with.juli.ashton.and.tammy.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.dog-on-it.parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.drti.parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.great.parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.hashiriya.jp/url.cgi?https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.highlandmemorial.parks.com/external.php?site=//prospertyrealestate.com%2F
http://www.how2power.com/pdf_view.php?url=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.how2power.org/pdf_view.php?url=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.ji.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.jordin.parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.kristal.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.localnatural.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.nky.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.p.parks.com/external.php?site=https%3a%2f%2fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.prepper.parks.com/external.php?site=https%3a%2f%2fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.salonsoftware.co.uk/livepreview/simulator/simulator.aspx?url=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.seq.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.stat.parks.com/external.php?site=https%3a%2f%2fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.swadba.by/iframe?u=prospertyrealestate.com%2F&b=https%3A%2F%2Fcafe-oranjereya.swadba.by%2Ffoto%2Fp1592%2Fphotogalereya
http://www.themichae.parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.tnstate.parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.tradeportalofindia.org/CountryProfile/Redirect.aspx?hidCurMenu=divOthers&CountryCode=32&CurrentMenu=IndiaandEU&Redirecturl=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.turkwebajans.com/maskele.asp?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.ukastle.co.uk/goout.php?url=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.utvridin.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.val.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F/
http://www.vintageball.parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
http://www.wa.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.wate.parks.com/external.php?site=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
http://www.write.parks.com/external.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
https://cvnews.cv.ua/external/load/?param=https://www.prospertyrealestate.com/
https://exif.tools/https://www.prospertyrealestate.com/
https://gorod-moskva.ru/widgets/outside/?url=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
https://ifnews.org.ua/external/load/?param=https://www.prospertyrealestate.com/
https://maths-resources.com/link.php?link=https://www.prospertyrealestate.com/
https://rvnews.rv.ua/external/load/?param=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.botanicomedellin.org/M21/preview.php?url=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.cvvnet.org/i/medita.php?cmd=frame&url=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.domainsherpa.com/share.php?site=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.hypotheekbusinessclub.nl/extern/?url=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.judysbook.com/BusinessReferral.aspx?refer=prospertyrealestate.com%2F&bizId=27306912&ciId=12469271
https://www.kino-breisach.de/seite/Online%20-%20Gutscheine?l=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.scriptism.com/demo.php?site=prospertyrealestate.com%2F&downloadx=www.9lessons.info/2013/10/customizing-google-maps.html&go_back=www.scriptism.com/customizing-google-maps.script&titlex=cu
https://www.sportreisen-duo.de/iframe_extern.php?url=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.stefanwilkening.de/anzeiger.php?anzeige=prospertyrealestate.com%2F
https://www.tenews.org.ua/external/load/?param=https://www.prospertyrealestate.com/
https://www.trede.be/linkcounter.php?id=23&link=https%3A%2F%2Fwww.prospertyrealestate.com%2F
https://zurka.us/out.php?url=https://www.prospertyrealestate.com/

Jia Zeng

Jan 19, 2024, 1:32:08 AMJan 19
Thank you for your helpful content. I have already bookmarked your website for the future updates.

Warm regards,
Jia Zeng
[https://www.zenithyachtcharters.com.sg/]

clark ken

Jan 19, 2024, 4:18:05 AMJan 19
If are you interested in adopting a pet bird like African grey parrots, cockatoos, or macaw parrots then you are in welcome to check https://avianparrotforsale.com for any exotic pet bird. Note that these birds are very intelligent and inquisitive and are also capable of living for up to 60 years.

clark ken

Jan 19, 2024, 4:24:24 AMJan 19
Are you looking for quality shipping containers, 40ft shipping containers, 20ft shipping containers visit https://coppertunltd.com/shipping-containers-for-sale/

Zhuang Min

Jan 21, 2024, 3:36:39 AMJan 21
Thank you for your helpful content. I've already bookmarked your website for the future update.

Warm regards,
[https://www.vigourcorp.com/]

Jia Zeng

Feb 15, 2024, 10:42:46 PMFeb 15
Your website provides incredibly valuable content, and I wanted to express my sincere gratitude. The insightful information you share is exactly what I’ve been looking for, and I’ve gone ahead and bookmarked your site for future updates. Looking forward to staying connected and continuing to benefit from your expertise!

Warm regards,
Zeng Jia
[https://www.zenithyachtcharters.com.sg/]