Fynlog

mogens

Hvor finder jeg fynlog programmet ?

Mogens

O. Bjørn Madsen

Hej Mogens

Fyn-log der er skrevet af OZ1ETP Lars, findes bl.a. på EDR Odense afdelings
hjemmeside, på adressen;

http:home7.inet.tele.dk/oz3fyn/page41.html

vy 73 de OZ6OM Bjørn

mogens

Tak for Info

Jeg har proevet at downloade fynlog fra siden, men det er ganske enkelt ikke
muligt. Der er tilsyneladende kludder med koden paa siden. Hyperlinket til
programmet er blevet til et mail:to felt.

Mogens (OZ1AKN)

Jørgen Kragh

Hej Mogens

Så vidt jeg ved, så har Allis, OZ1ACB også programmet, og husk at få den
seneste opdaterede landeliste med.

vy 73

Jørgen, OZ7TA

LARS PETER PONTOPPIDAN LARSEN

Dav Mogens, Bjørn, Jørgen, og mange mange flere.

Jeg vil med største glæde sende 1999 udgaven af FYNLOG vedhæftet en Email
til alle som måtte ønske det. Send mig en mail om det, så laver jeg et
bunkebryllup (masseudsendelse) med et par dages mellemrum. Det fylder ca
250Kb når det er pakket i en ZIP-fil.

Jeg samler jeres adresser sammen i en gruppe så jeg senere kan udsende evt
rettelser (special event kaldesignaler) der må fremkomme i løbet af
fieldday.

For uindviede vil jeg kort nævne at programmets stærkeste feature er at det
kan importere og pointberegne logfilen fra CT-log (K1EA) når denne er sat
op til WPX-contesten. Det har adskellige afdelinger allerede fundet ud af

Der er ganske rigtigt en fejl i OZ3FYN's hjemmeside, og Webmaster kan pt
ikke få adgang til serveren. Sorry.

Vy 73 es hpe cuagn de OZ1ETP / Lars

mogens <pet...@image.fjernedette.dk> skrev i artiklen
<7pr79b$8aq$1...@news1.tele.dk>...

Jørgen Kragh

Hej Lars

Jeg vil gerne have en kopi.

vy 73

Jørgen, OZ7TA

ole

Hej
Hos oz1etp
hilsen 9tm
mogens <pet...@image.fjernedette.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7pr79b$8aq$1...@news1.tele.dk...

bjarneh...@gmail.com

Den mandag den 23. august 1999 kl. 09.00.00 UTC+2 skrev mogens:
> Hvor finder jeg fynlog programmet ?
>
> Mogens

Hej er fynlig fra 1ETP Lars ikke at finde mere?

Lars Peter Larsen

Nej, den ligger ikke til download nogen steder. Den er tæt på at være
død. Den bliver vedligeholdt for de par klubber der sværger til den,
ellers er det FDlog også kaldet Harbo-loggen fra oz1iva der bruges.

Da det i bund og grund er et DOS-program skal den køres under VDOS eller
DosBox under dagens Windows (7, 8, 8.1 og 10 samt andre platforme)

Vy 73 de oz1etp/Lars