fjerne røde øjne med et klik ?

Betina Nielsen

er der nogen der kender et gratis software der kan det har prøvet med
gimp men det er mildest talt et kaotisk software der kan så meget og
ikke er til at finde rundt i ..

Kurt B. Andersen

"Betina Nielsen" skrev i meddelelsen

er der nogen der kender et gratis software der kan det har prøvet med
gimp men det er mildest talt et kaotisk software der kan så meget og
ikke er til at finde rundt i ..

Hvis du bruger windows 10, kan du bare bruge den indbyggede billedfremviser.
Den gør det faktisk udemærket.
Når du har åbnet billedet i fremviseren, skal du klikke på Rediger oppe til
højre. Derefter skal du vælge Juster og et stykke nede kommer røde øjne.

Kurt

Betina Nielsen

TAK

Betina Nielsen

Den 25-04-2017 kl. 22:49 skrev Kurt B. Andersen:
> Hvis du bruger windows 10, kan du bare bruge den indbyggede billedfre

Hvad heder den ?

Venligst

Anker Rasmussen

Billeder

Mvh. Anker

Betina Nielsen

Den 25-04-2017 kl. 17:06 skrev Thomas Corell:
> De fleste kamera'er i dag, har noget simpelt billed
> -håndterings/-behandlings programmer med. De er oftest simple at gå til,
> og red-eye-removal er der stort set altid.
>
> Du kan også prøve at søge på "red eye removal" i google, e.lign. Der vil
> du finde mange muligheder, også online. F.eks:
> http://www.fixredeyes.com/

jeg kan åbne billed men det er ligesom det ?

> http://pixlr.com/editor/

hvor er funktionen ?

> Har ingen personlig erfaring med dem, har heller ikke læst betingelserne
> (f.eks om brug underforstås med at de efterfølgende må bruge dit billede
> e.lign).

det er ok

> Jeg har endnu ikke set noget efterbehandlingsværktøj, som giver et
> ordentligt resultat. Syntes altid øjnene virker "døde" efter en red-eye
> removal. Men man har som regel ikke mange andre muligheder, når billedet
> først er taget.

det er det eneste biled jeg har så ..

> Det der, til at starte med, giver røde øjne på fotos, er når flash og
> objektiv er for tæt på hinanden.

jeg ved det men jeg har ikke taget det ..

Pico

Billeder.
Højreklik på et biled og vælg "åbn med", hvis dit billede ikke
automatisk åbnes i Billeder.
Bemærk mulighederne i linjen øverst til højre og prøv at udforsk dem.

--
MVH
Pico

Betina Nielsen

Den 26-04-2017 kl. 22:31 skrev Pico:
> Billeder.
> Højreklik på et biled og vælg "åbn med", hvis dit billede ikke
> automatisk åbnes i Billeder.
> Bemærk mulighederne i linjen øverst til højre og prøv at udforsk dem.

jeg ved ikke om jeg er blevet dum over natten men jeg kan ikke finde det
se liger her : http://billedeupload.dk/images/f8Zwx.jpg

Anker Rasmussen

Det er du ikke,det program du har åbnet er Windows billedfremviser,det
program der bliver omtalt er i Win 10 og hedder Billeder, begge findes i
Win 10
Mvh. Anker

Anker Rasmussen

Den 27/04/2017 kl. 14.18 skrev Betina Nielsen:
Glemte lige,der er et godt lille program der hedder FastStone image
wiewer, det kan det du søger, fylder ikke ret meget og kan meget.

http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm

Kurt B. Andersen

Du skal gøre nøjagtigt som Pico skriver. Højreklik på billedet og vælg åben
med Billeder.

Kurt

Betina Nielsen

Den 27-04-2017 kl. 21:21 skrev Kurt B. Andersen:
> Du skal gøre nøjagtigt som Pico skriver. Højreklik på billedet og vælg
> åben med Billeder.
>
> Kurt

Det lykkedes at finde den men jeg kan ikke finde ud af hvordan den virker ?
se https://billedeupload.dk/images/tFYdW.jpg
Mv

Anker Rasmussen

Når du har åbnet billedet, tryk på rediger- juster-røde øjne.
Mv. Anker

Betina Nielsen

Den 04-05-2017 kl. 17:23 skrev Anker Rasmussen:

> Når du har åbnet billedet, tryk på rediger- juster-røde øjne.
> Mv. Anker

så lykkedes det :
https://billedeupload.dk/images/iX7aq.jpg

ja billedet var ikke godt til at starte med men når man nu ikke har andre :)

jaouad zarrabi

BullionStar ist Singapurs führender Edelmetallhändler für den Verkauf von: GOLD / SILBER / BARS / MÜNZEN
- Über 1.000 verschiedene Produkte
- Bargeld- und Edelmetallkonto
- Attraktive Preise
- Schnell und einfach