Jeg har problemer med at få min "Nomame" udløser til D300 til at
udløse lukkeren, da kun lysmåling aktiveres.
Før køb af Nikon udløser eks. MC-30/36 ville jeg gerne afprøve en
Nikon udløser på min D300, så jeg er sikker på det ikke er kameraet
der har en defekt. Eller prøve min udløser på et D300.
Nogen i Fredericia - Billund området som ville låne dette i 5-10 min?
Ville måske nok kører nogle km efter dette, idet ingen forhandler
syntes at have en udløser hjemme..
Hilsen
Henning
Fjern REMOVE i E-mail:
hen-...@mail.REMOVEtele.dk.