16 mm film

Maltha Hansen

Jeg er i besiddelse af en masse 16 mm smalfilm, men mangler en fremviser.
Gerne en model, hvor man kan montere filmen i fremviseren og dreje den frem
manuelt og se resultatet p� en lille sk�rm.

Jeg vil helst l�ne eller leje den til en rimelig pris.

Henvendelse

Maltha Hansen - Randers

mail mal...@fiberflex.dk

Kerim Ellentoft

"Maltha Hansen" <maltha...@webspeed.dk> skrev :

>Jeg er i besiddelse af en masse 16 mm smalfilm, men mangler en fremviser.

Brug en passende markedsgruppe til den slags - tak.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

anders...@hotmail.com

Jeg er i besiddelse af en sådan Viewer med håndsving og skærm ,og har den sjovt nok fra Randers,jeg har da også projectorer,men det var jo ikke det du ønskede,jeg vil ikke af med min ,men den kan lånes, forudsat at eventuelle afbrændte pærer bliver erstattet. (hvilke slags smalfilm er det, siden du vil gå så møjsommeligt/søgende frem ). Min email er :anders...@hotmail.com