farverne er forsvundet

;o)-max-

Den thailandske konge døde fornylig, han var konge igennem 70 år
og var samlingspunkt for det thailandske folk igennem de gode og
de svære tider.

Derfor har de thailandske medier og sites besluttet af fjerne
alle farver. Selv butikker fjerner de farvestrålende klæder fra
vinduerne og sælger i stedet sorte, grå og hvide klæder.

For mig er det en unik chance for for at opleve s/h fotografi,
som jeg jo næsten altid selv laver. Det er så konsekvent at det
nærmest er en kunstnerisk event, der elles aldrig nogensinde ville
kunne lade sig gøre. Jeg linker til en af thailands store aviser og
til et af de største globale supermarkedskæder.

http://www.bangkokpost.com/
https://shoponline.tescolotus.com/groceries/en-GB/promotions

Jeg er ikke på de store sociale medier, men jeg kunne forestille
mig at mange thaier også har fjernet farverne i deres selfies.

Jeg vælger at begejstres, andre vil måske opfatte det anderledes.
Men vi kan ikke komme udenom at det er noget unikt.