vidunderlige knips fra Indien

;o)-max-

Robert Piil

Den 09/02/2017 kl. 03.13 skrev ;o)-max-:
> https://www.washingtonpost.com/news/in-sight/wp/2017/02/08/turning-ordinary-into-magical-amateur-photographer-presents-new-look-at-life-in-india/?utm_term=.61761a821e02

Enig, det er interessant. Det ligner ikke noget der er fotograferet med
DSLR, men nærmere noget kompakt-noget, men en lille sensor og lavere DR.

--
Robert Piil

;o)-max-

Skal vi ikke bare for en gangs skyld nyde at en amatør går ud og fanger
poesien i det ordinære. En Benny Andersen med et kompakt kamera. Er vi
ikke vokset fra at diskutere på fotoklub niveau. Vi kan alle genkende
det elementære teknik, let's moove on - hylde talent, originalitet og
passion.

Robert Piil

Selv når jeg prøver at kæmpe imod, taber jeg kampen. Jeg kan heller ikke
tage til koncert, uden at skille stemmerne ad, analysere lyd, balance og
arrangement.

Pointen i det her var dog mest, at det netop er ligegyldigt at det
tekniske ikke er perfekt, det ville ikke have gjort oplevelsen bedre.

--
Robert Piil

Gert Nielsen

";o)-max-" skrev i meddelelsen
*****************

Det er ikke altid man skal stole på det man ser og tror man ser.

Men det er godt arbejde, selvom street og for meget photoshop ikke passer så
fint for mig.

Jeg kikkede på hans Flicker profil. Det er bestemt et kik (eller flere)
værd. Her der også exif for de interesserede.
https://www.flickr.com/people/swarat_ghosh/?rb=1

Det er masser af rigtig street.
Så tak for linket.
Gert

;o)-max-

On 11-02-2017 21:40, Robert Piil wrote:

> Selv når jeg prøver at kæmpe imod, taber jeg kampen. Jeg kan heller ikke
> tage til koncert, uden at skille stemmerne ad, analysere lyd, balance og
> arrangement.

Vi er alle skruet forskelligt sammen.

> Pointen i det her var dog mest, at det netop er ligegyldigt at det
> tekniske ikke er perfekt, det ville ikke have gjort oplevelsen bedre.

Jamen du kan jo godt, når du vil det.